Ira Glass که یک شخصیت معروف رادیویی آمریکایی است، آپارتمان تازه بازسازی شده خود در منطقه چلسی نیویورک را برای فروش گذاشته است. این میزبان رادیویی محبوب قیمت 1,750,000 دلار را برای خانه خود تعیین کرده است. در این مطلب با این آپارتمان آفتابگیر و لوکس آشنا خواهید شد. 

این چهره رادیویی به همراه همسرش خانه‌ای را در یک آپارتمان 24 طبقه در سال 2012 به قیمت 1,270,000 خریداری کرده بود. اما بعد از طلاق این زوج، خانه به ویرانه‌ای پر از حشرات موذی، جوندگان و وسایل شکسته تبدیل شد. بعد از مدتی این آلودگی‌ها به خانه همسایگان هم شیوع پیدا کرد و باعث شکایت‌های مکرر آنها شد. اما هیچ کدام از دو نفر قبول نمی‌کردند که وارد خانه شده و به این مشکلات رسیدگی کنند.  

دکوراسیون داخلی

بعد از مدتی این مشکل توسط وکیل خانواده حل شد. نوسازی کامل خانه انجام و مبلمان جدید برای آن خریداری شد. بعد از نوسازی تا به حال هیچ کس در این آپارتمان زندگی نکرده است. 

دکوراسیون داخلی

این آپارتمان لوکس 95 مترمربعی یک خوابه دارای کفپوشی زیبا از چوب بلوط است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

کابینت‌های عاجی رنگ، پیشخوان‌هایی از جنس کوارتز پایتون و دیواره‌ای با موزاییک‌های شیشه‌ای جناغی برای آشپزخانه در نظر گرفته شده‌اند. 

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

در اتاق خواب یک اتاقک برای کمد لباس‌ها و میز توالت قرار دارد. همچنین با خرید آپارتمان، یک انباری شخصی و دسترسی به سطح پشت‌بام هم به صاحب خانه تعلق می‌گیرد. 

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

در حمام شیرآلات جدید، کاشی‌های سنگی از کف تا سقف و کفپوش موزائیکی اجرا شده‌اند. 

دکوراسیون داخلی