مسابقات اعزامی تورنومنت WESG به پایان رسید: Vanguards و Leopard نمایندگان کشور

مسابقات مرحله اعزامی برای تورنومنت WESG از هفته پیش در قم و در مجموعه ورزشی شمشاد آغاز شد و طی این هفته بیش از ۱۰۰۰ ورزشکار و حدود ۱۸۰ تیم از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات حاضر شدند. مسابقات در ۴ رشته دوتا ۲، هارت استون (Hearthstone)، کانتر و استارکرفت ۲ برگزار شد.

مسابقات اعزامی تورنومنت WESG به پایان رسید: Vanguards و Leopard نمایندگان کشور

مسابقات مرحله اعزامی برای تورنومنت WESG از هفته پیش در قم و در مجموعه ورزشی شمشاد آغاز شد و طی این هفته بیش از 1000 ورزشکار و حدود 180 تیم از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات حاضر شدند. مسابقات در 4 رشته دوتا 2، هارت استون (Hearthstone)، کانتر و استارکرفت 2 برگزار شد.

مسابقات از صبح پنجشنبه با رشته کانتر و کمی با تاخیر شروع شد و تا شب به طول انجامید. در فینال مسابقات تیم Leopard به مصاف تیم GEx رفت و پس از 3 مسابقه تماشایی توانست این تیم را مغلوب کند و پیروز مسابقات شود. بازی در مپ های Cobblestone ،Nuke و Mirage برگزار شد و تیم GEx موفق شد گیم اول را با یک کام بک استثنایی و در اورتایم (معادل وقت اضافه در بازی کانتر) از آن خود کند. اما در گیم دوم تیم لئوپارد با روحیه به مبارزه ادامه داد و توانست تیم GEx را با اختلاف بسیار کم شکست دهد و در ادامه طی گیم سوم در مپ Mirage نیز به تیم GEx چیره شد.

مسابقات رشته دوتا 2 در روز جمعه شروع شد و در این مسابقات نیز تیم Vanguards توانست در فینال مسابقات تیم Se7enGaming را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.

در ادامه مسابقات رشته های هارت استون و استارکرفت نیز پیگیری شد و در نهایت آقایان وحید کیمیاگر و اشکان فرحزاد مقام اول هر کدام از این رشته ها را کسب کردند.

در حال حاضر قهرمانان این مسابقات در تمامی رشته ها مشغول تمرین و  جهت شرکت در مرحله مقدماتی مسابقات هستند که در شهر جیاوژو در چین برگزار می شود.

با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشورمان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان