رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد:

امروز اگر عده‌ای در مقابل بعضی از مقدسات جساراتی دارند، از بی بصیرتی است

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز اگر می‌بینید یک عده‌ای در جامعه در مقابل بعضی از مقدسات جساراتی دارند، از بی بصیرتی است.

جسارت بعضی ناشی از بی بصیرتی استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویر احمد، به مناسبت فرا رسیدن 9 دی حماسه ماندگار روز بصیرت و میثاق با ولایت همایش بصیرت و معرفتی معتمدین شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در همایش بصیرت با اشاره به اینکه 9 دی حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است اظهار کرد: روز بصیرت و روز میثاق امامت و ولایت است.

رییس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمن تمام تلاشش این است که مسیر روشن ولایت فقیه را برای ما تاریک جلوه دهد بنابراین باید در تمام عرصه‌ها حضور فعالانه و با بصیرت داشته باشیم و دست رد بر سینه دشمن بزنیم.

وی در جمع بسیجیان با اذعان به اینکه شما افرادی اهل بصیرت هستید و اقدام شما باید بصیرت افزایی در همه زمینه‌ها در سطح جامعه باشد، افزود: شما سفیر در بین خانواده‌ها، قبایل، طوایف، دوستان، آشنایان و زیر شاخه‌های دیگری شوید و جمعیت و گروه‌های دیگری را راه اندازی نمایید تا آن‌ها سفیران صلح باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در ادامه گفت: شما باید بدانید که «افضل الصدقه»، اصلاح ذالت البین است بهترین صدقه در راه خدا این است که رفاقت و دوستی را در این ظرفیت فامیل‌ها، اقارب و طوایف و عشیره خودتان افزایش دهید. درصددیم که استان کهگیلویه و بویراحمد را، استانی که بیشترین ظرفیت رفاقت و صلح و سازش دارد به عنوان پایلوت کشوری معرفی کنیم و در آینده‌ای نزدیک همایش استانی ستاد صبر در استان با حضور شما برگزار نماییم.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز اگر می‌بینید یک عده‌ای در جامعه ما در مقابل بعضی از مقدسات جساراتی دارند از بی بصیرتی است.
 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر