دادستان گرگان در گفت‌وگو با میزان:

۱۲ نفر از لیدر‌های اغتشاشات در گرگان روانه زندان شدند/ هشدار به تحریک کنندگان به آشوب در فضای مجازی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه راه درست اعتراض به مشکلات اقدامات ساختار شکنانه و تخریب اموال عمومی نیست از دستگیری ۱۲ نفر از لیدر‌های اغتششات اخیر در گرگان خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در خصوص اغتشاشات اخیر در سطح کشور اظهارکرد: 12 نفر از لیدر‌های اغتششات اخیر در گرگان دستگیر و روانه زندان شدند.

وی با اشاره به اینکه هیچ عقل سلیمی این روش را برای بیان خواسته‌ها منطقی نمی‌داند، گفت: این اتفاقات علیرغم بودن مشکلات اقتصادی، عمل قابل قبولی نیست و فرصت سوء استفاده و موج سواری به یک عده می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان با بیان این که امنیت مردم در اولویت ماست، ادامه داد: اگر کسانی که در خیابان این حرکات را انجام می‌دهند، متوجه باشند که دشمنان نظام از این مباحث حمایت می‌کنند، حتماً می‌فهمند که آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

حقی تصریح کرد: قطعاً این رفتار به صورت غیرقانونی برای خود و مردم هزینه ایجاد می‌کند، شاید شروع به دست خود آن‌ها باشد، اما ممکن است که جمع کردن آن به دست خود آن‌ها نباشد و ایادی دشمنان نظام با این موج سواری به میدان آمده و این تجمعات را به اغتشاش تبدیل می‌کنند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر