در گفتگو با مهر اعلام شد؛

انتظار داریم قیمت هر عدد تخم مرغ به ۴۵۰ تومان کاهش یابد

دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران با اشاره به کاهش قیمت تخم مرغ به ۵۳۰۰ تومان درب مرغداری، گفت: قیمت هر عدد تخم مرغ در مغازه ها برای مردم باید به ۴۵۰ تومان کاهش یابد.

انتظار داریم قیمت هر عدد تخم مرغ به 450 تومان کاهش یابد

سید فرزاد طلاکش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه تعزیرات نرخ تخم‌مرغ درب مرغداری را کیلویی 5300 تومان تعیین کرده است، اظهارداشت: بنده از این مساله بی خبر هستم اما اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد بسیار اقدام خوبی است.  

وی درباره اینکه گفته می شود قیمت تمام شده تولید با افزایش نرخ نهاده های دامی بالا رفته و 5300 تومان نرخ معقولی برای هرکیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری نیست، افزود: درست است که قیمت تمام شده بالا رفته اما درحال حاضر قیمت تمام شده تولید حدود 4700 تومان است که با 10 درصد سودی که برای تولیدکننده در نظر بگیریم 5300 تومان رقم خوبی برای قیمت این کالا است.  

دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران درباره اینکه با این قیمتی که درب مرغداری برای تخم مرغ تعیین شده نرخ هر عدد از این محصول برای مصرف کنندگان در مغازه های خرده فروشی چقدر باید باشد؟، گفت: تا سقف 450 تومان نرخ معقولی است که مغازه داران می توانند محصول خود را به مردم عرضه کنند با این قیمت، در شرایط فعلی نه تولیدکننده ضرر می کند و نه مردم دچار مشکل می شوند؛ بنابراین این اقدام خوبی است که تعزیرات انجام داده است.   

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر