سید سیروس پورموسوی:

عبدالله زاده پیشنهاد اروپایی دارد/ زهیوی از خودش ناراحت بود

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: احمد عبدالله زاده یک پیشنهاد اروپایی دارد و شنبه در خصوص وی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

عبدالله زاده پیشنهاد اروپایی دارد/ زهیوی از خودش ناراحت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی عصر امروز پس از تساوی خانگی تیمش در برابر مشکی پوشان خراسان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: قبل از هر چیز از هواداران فولاد بابت این تساوی عذرخواهی می‌کنم چرا که موفق به کسب پیروزی در این بازی نشدیم. این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول به علت خستگی، بازی خوبی ارائه نکردیم ولی در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدیم.

وی افزود: متأسفانه امروز در خانه به تساوی دست یافتیم ولی این نتیجه را در بازی آینده در برابر گسترش فولاد تبریز جبران خواهیم کرد. بازیکنان فولاد برای این بازی کمی خسته شده بودند ولی سعی می‌کنیم با یک ریکاوری خوب، به شرایط مناسب خود برگردیم.

پورموسوی در خصوص صحبت‌های لفظی زهیوی بازیکن این تیم هنگام تعویض با وی نیز گفت: در برخی موارد به دلیل هیجان بازی باید برخی بازیکنان را تعویض کرد. زهیوی و جان‌فزا هم کارت زرد گرفته بودند و لازم بود آنها را تعویض کنم. زهیوی از خودش در این بازی ناراحت بود و من ندیدم کاری کنم ولی اگر اتفاقی رخ داده قطعاً با وی برخورد می‌کنم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: با تمام احترامی که برای داور بازی قائلم ولی او در نیمه دوم یک خطای آشکار روی جان‌فزا را نگرفت و لازم بود در آن صحنه برای ما پنالتی بگیرد. در نیمه دوم نیز در دو صحنه به ضرر ما سوت زد.

پورموسوی بیان کرد: مشکی پوشان در این بازی آمده بود که شکست نخورد و با این تساوی به هدف خود رسید البته خوشبختانه با توجه به تساوی پارس جنوبی، ما نیز با وجود تساوی در رده دوم باقی ماندیم.

وی در خصوص بازی ندادن به احمد عبدالله زاده بازیکن ملی‌پوش فولاد نیز گفت: عبدالله زاده یک درخواست اروپایی دارد و می‌خواهد به یونان برود به همین دلیل درخواست جدایی از باشگاه را داده است که شنبه در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و مشکی پوشان خراسان در ورزشگاه الغدیر به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر