ماهان شبکه ایرانیان

فریدونی خبر داد:

جشنواره و نمایشگاه کالاهای فرهنگی به صورت سالانه برگزار خواهد شد

مدیرکل مجامع و تشکل‌ها فعالیت‌های فرهنگی وزارت و ارشاداسلامی از برگزاری سالانه جشنواره و نمایشگاه کالاهای فرهنگی در دی ماه هر سال خبر داد.

جشنواره و نمایشگاه کالاهای فرهنگی به صورت سالانه برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فریدونی در گفت‌وگو با ستاد خبری سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی «جایزه فیرزه» گفت: جایزه فیروزه دارای آیین‌نامه‌ای است که به امضای مقام عالی وزارت رسیده است و دارای دبیر خانه دائمی است. بر اساس این آیین نامه دبیر خانه شورای سیاست گذاری دی ماه هر سال را برای برگزاری سالانه جشنواره انتخاب کرده است.

مدیرکل مجامع وزارت ارشاد افزود: همچنین دبیرخانه جشنواره «جایزه فیروزه» موضوعات پیشنهادی و مطالعه شده را به شورای سیاست‌گذاری پیشنهاد می‌کند و شورای سیاست‌گذاری متناسب با نیازهای محیطی و نیازهای حوزه اقتصاد و فرهنگ  موضوعاتی را برای جشنواره کالاهای فرهنگی سال آینده انتخاب می‌کند.

فریدونی تصریح کرد: امسال موضوع «هدایای فرهنگی» علاوه بر اسباب‌بازی و کتاب-اسباب‌بازی به موضوعات اضافه شد و نظر دبیرخانه براساس بررسی‌های به عمل آمده این است که با توجه به اضافه شدن هدایای فرهنگی در جشنواره امسال، موضوع بسته‌بندی نیز به عنوان یک موضوع اقتصادی-فرهنگی برای سال آینده انتخاب شود.

سومین نمایشگاه و جشنواره کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی جایزه فیروزه از 13 تا 17 دی ماه در مجموعه نمایشگاهی بوستان گفتگو برپاست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان