آیت الله محمودی گلپایگانی:

عده ای از افراد حاضر در اغتشاش فریب خورده دشمن بودند

ورامین- نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در دیدار جمعی از پاسداران و طلاب این شهرستان گفت: عده ای از افراد حاضر در اغتشاش، دشمن نبودند و تنها فریب دشمن را خورده بودند.

عده ای از افراد حاضر در اغتشاش فریب خورده دشمن بودند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار جمعی از پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت ورامین و طلاب و روحانیون، طی سخنانی گفت: نفس انشان دشمن ترین دشمنان انسان است، که انسان را به دروغ گویی و گناه های دیگر وا می دارد.

خفت و خواری رضاشاه باید برای همه عبرت باشد

وی با بیان این که خون پاک بیش از 200 هزار شهید پای نهال انقلاب اسلامی ریخته شده است، گفت: شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی از همه اقشار جامعه، اعم از جوانان، پیرمردها و حتی بانوان بودند، شهرهای فراوانی ویران شدند، لکن در نهایت طبق وعده خداوند متعال حق پیروز شد و «إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا» این وعده قرآن است، باطل رفتنی و نابود شدنی است و این حق است، که می ماند، لکن در هر حال بیداری و آگاهی می خواهد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دشمنان نظام اسلامی را قدرتمند خواند و در عین حال تاکید کرد: هرچقدر دشمنان قدرتمند باشند، در برابر حق و قدرت لایزال الهی ناچیز و ضعیف هستند، قدرت آمریکا روز به روز رو به ضعف است و قدرت این کشور مانند قبل نیست و قطعا نابود خواهد شد، آل سعود رفتنی است، ممکن است نابودی آن ها طول بکشد، اما قطعا انجام خواهد شد.

آیت الله محمودی گلپایگانی با اشاره به حکومت 400 ساله و سراسر ظلم بنی امیه خاطر نشان کرد: باید از زوال رضا شاه و تمام ظالمان دنیا عبرت بگیریم، با خفت و خواری رضاشاه را از کشور اخراج کردند.

عده ای از افراد حاضر در اغتشاش فریب خورده دشمن بودند

وی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: عده ای فریب خورده و نادان در این غائله بودند، که پرچم ایران را آتش زدند و به مقدسات توهین کردند، اما دشمنی نداشتند، نباید فکر کنیم آمریکایی بودند، خیر این افراد فریب دشمن را خورده بودند، این افراد جوان و پر انرژی و بی تجربه هستند و عده ای آن ها را علیه نظام اسلامی شورانده بودند، ولی نمی توان آن ها را دشمن دانست.

این شاگرد امام(ره) اضافه کرد: عده ای دیگر نیز واقعا دشمن بودند، اما نتوانستند به نظام قدرتمند اسلامی ضربه بزنند، چرا که حق ماندگار است و خدا می خواهد این نظام با قدرت به حرکت خود ادامه دهد.

با سابقه ترین امام جمعه کشور، دوران قبل از انقلاب اسلامی را تاریک خواند و گفت: امروز خداوند نعمت را بر ما تمام کرده است و حالا همه ما باید خود را در محضر خداوند، پیامبر(ص) و ائمه بدانیم و آگاه باشیم که به وظایف خود عمل کنیم، مبادا نحوه عملکرد ما عده ای را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بدبین کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر