فردیناند در باکس آفیس زمستانی سینمای آمریکا

سینما‌دوستان روزچینی سلام. طبق روال همیشگی در گیشه هفت سری به باکس آفیس آخر هفته فیلم‌های جدید دنیا می‌زنیم تا ببینیم با شروع تعطیلات کریسمس کدام فیلم‌ها با استقبال مردم روبرو بوده‌اند. در ادامه انیمیشن فردیناند را معرفی خواهیم کرد.

فردیناند در باکس آفیس زمستانی سینمای آمریکا

سینما‌دوستان روزچینی سلام. طبق روال همیشگی در گیشه هفت سری به باکس آفیس آخر هفته فیلم‌های جدید دنیا می‌زنیم تا ببینیم با شروع تعطیلات کریسمس کدام فیلم‌ها با استقبال مردم روبرو بوده‌اند. در ادامه انیمیشن فردیناند را معرفی خواهیم کرد.

باکس آفیس زمستانی؛ هفته دوم دی ( 29 تا 31 دسامبر)

رتبهنام فیلمفروش هفتگی (میلیون دلار)مجموع فروش
1جنگ ستارگان: آخرین جدای52,4517,1
2جومانجی: به جنگل خوش آمدید50,5169,8
3آوازخوان حرفه‌ای 317,764,2
4برترین شومن15,248,7
5فردیناند11,653,8
6کوکو6,5178,9
7تمام پول‌های جهان5,412,6
8سیاه‌ترین ساعت5,217,9
9کوچک کردن4,617
10پدران جایگزین3,415,6

 

جنگ ستارگان: آخرین جدای فاتح باکس آفیس زمستانی

جنگ ستارگان: آخرین جدای گویا فعلاً خیال ترک‌کردن صدر باکس آفیس را ندارد و برای سومین هفته پرفروش‌ترین فیلم آخر هفته شد. نسبت به باکس آفیس هفتۀ اول دی، در رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هیچ تغییری ایجاد نشده است و شاهد حضور هیچ فیلم تازه‌اکران‌شده‌ای نیستیم. فقط فیلم سینمایی تمام پول‌های جهان که اولین هفتۀ اکرانش را سپری می‌کند توانسته است در خانۀ هفتم باکس آفیس بنشیند. در این باکس آفیس شاهد حضور 2دوانیمیشن فردیناند و کوکو هستیم که به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم پرفروش‌ترین‌های هفته قرار دارند.

فردیناند
انیمیشن فردیناند

فردیناند، پنجمین فیلم پرفروش باکس آفیس

انیمیشن کمدی فردیناند (Ferdinand) به کارگردانی «کارلوس سالدانها» محصول جدید کمپانی بلو اسکای (Blue Sky Studios) است که کمپانی فاکس عرضۀ آن را به عهده گرفته است. برای کسانی که طرفدار پر‌و‌پا‌قرص انیمیشن‌های سینمایی هستند، نام «سالدانها» یادآور عصر یخبندان است. او از مجموعه انیمیشن‌های عصر یخبندان، کارگردانی عصر یخبندان: ذوب (2006)، عصر یخبندان: ظهور دایناسورها (2009) را به عهده داشته است.

کارلوس سالدانها که خود نقاش نیز هست طراحی شخصیت‌های انیمیشن فردیناند را نیز به عهده داشته است. فیلمنامه این انیمیشن اقتباسی از  یک رمان کودکان به نام داستان فردیناند (The Story of Ferdinand) به قلم (Munro Leaf) است.

از این داستان کودکانه پیش‌تر از این در سال 1938 نیز برای ساخت یک استفاده شد. انیمیشنی به نام فردیناند گاو نر به کارگردانی «دیک ریکارد» (Dick Rickard) که محصول کمپانی والت دیزنی بود و برنده اسکار بهترین انیمیشن کوتاه در آن زمان شد.

فردیناند
انیمیشن فردیناند

فردیناند، گاوی که نمی‌خواهد بجنگد

فردیناند داستان یک گاو نر جوان، مهربان و عاشق گل‌هاست که دلش نمی‌خواهد در مسابقات گاوبازی شرکت داده شود و بر‌خلاف بقیۀ گاوهای وحشی روحیۀ بسیار لطیفی دارد. او در در زمان گوسالگی با دختر کوچکی روبرو می‌شود که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. پدر فردیناند از گاوهای وحشی‌ای بوده که برای مسابقۀ گاوبازی برده شده و هیچ‌وقت بازنگشته است. گاو جوان بی‌خطر خیلی اتفاقی باعث وحشت مردم می‌شود. او را به جای دیگری می‌فرستند تا برای زندگی مردم خطری ایجاد نکند. طی یک سری اتفاقات، او را با گاوهای وحشی مسابقه اشتباه می‌گیرند و روانه مسابقات گاوبازی می‌کنند. او باید با یک گاوباز اسپانیایی همیشه‌قهرمان مبارزه کند. فردیناند با کمک دوستان جدیدش سعی می‌کند تا پیروز این مبارزه شود… .

 بازیگران (صدا پیشگان):

جان سینا، کیت مک‌کینون، جینا رادریگز، گابریل ایگلسیاس، بابی کاناوله، دیوید تننت، آنتونی اندرسون، سالی فیلیپس، بوریس کوجو

این انیمیشن جالب و خنده‌دار را می‌توانید با کودکان بالای 7 سال ببینید و دیدگاهتان را درباره آن با ما در میان بگذارید.🐃📽🌷🎬

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر