قیمت جدید تویوتا راو۴ بعد از ابلاغ تعرفه‌ها مشخص شد + جدول

این روزها شرکت های مختلف خودرویی با مشخص شدن تعرفه های جدید در حال بروزرسانی لیست قیمت ها و اعلام قیمت جدید محصولات مختلف خود هستند


این روزها شرکت های مختلف خودرویی با مشخص شدن تعرفه های جدید در حال بروزرسانی لیست قیمت ها و اعلام قیمت جدید محصولات مختلف خود هستند. اگر خاطرتان باشد تا قبل از بسته شدن ثبت سفارش در محدوده 230 الی 270 میلیونی خودروهای شاسی بلند ژاپنی و کره ای مختلفی از جمله نیسان ایکس تریل، تویوتا راو4، میتسوبیشی اوتلندر، رنو کولیوس و یا حتی هیوندای سانتافه و کیا سورنتو نیز حضور داشتند.

تویوتا RAV4 جدید

تویوتا RAV4 جدید


در زمان بسته بودن ثبت سفارش متاسفانه قیمت های این خودروها بسیار دگرگون شد و حتی شاهد افزایش بیش از 50 میلیونی قیمت ها بودیم. البته خرید و فروشی تقریباً در بازار انجام نمی شد و تنها اعدادی بودند که هر روز برای خود در آگهی های فروش جولان می دادند!

تویوتا RAV4 جدید

تویوتا RAV4 جدید


اما با مشخص شدن تعرفه های جدید ثبت سفارش، حال شرکت ها به صورت رسمی قیمت های قطعی را اعلام کرده اند و بازار می بایستی خود را با قیمت های جدید، خوب یا بد، تطبیق دهد. قیمت هایی که به نظر می رسد بر همان نسبت قدیمی تنظیم شده اند و ترتیب خودروهای این رنج قیمت کماکان به هم نخورده و تنها همگی افزایشی در حدود 40 الی 60 میلیونی را به نسبت اوایل تابستان و قبل از بسته شدن ثبت سفارش تجربه می کنند که البته مقصر اصلی آن را باید تعرفه های جدید و سقف های گمرکی اعلام شده از سوی دولت بدانیم!

تویوتا RAV4 جدید

تویوتا RAV4 جدید


در این بین به عنوان مثال می توانیم به رنو کولیوس اشاره کنیم که چند وقت پیش در خودروبانک قیمت جدید آن را اعلام کردیم. قیمتی که در مدل 2017 حدود 288 میلیون تومان قیمت خورده و در مدل 2018 قیمت آن به مرز 300 میلیون تومان رسیده است. یا نیسان ایکس تریل که قیمت جدید آن در محدوده 280 میلیون تومان اعلام شده است. اما ایرتویا نیز قیمت جدید تویوتا راو4 مدل 2017 را اعلام کرده و که در مدل های مختلف در محدوده 299 الی 310 میلیون تومان است. قیمت هایی که اگرچه در نگاه اول زیاد به نظر می رسند اما با توجه به تعرفه های جدید و قیمت باقی خودروهای هم رده ای، باید هم انتظار چنین قیمتی را داشته باشیم. این قیمت قطعاً به آگهی های فروش تویوتاهایی که در زمان بسته بودن ثبت سفارش حتی تا 330 میلیون تومان نیز رسیده بودند پایان می دهد و فول ترین مدل را 310 میلیون تومان تعیین می کند.
تویوتا راو4 یکی از اصلی ترین گزینه های این رده قیمتی است و مطمئناً با توجه به کم بودن فاصله با رقبای خود می تواند کماکان خود را با این عنوان مطرح نگه دارد. برند محبوب و پرسابقه و کیفیت محصولات تویوتا باعث شده تا همیشه محصولات مختلف آن در رده های مختلف جزو پرفروش ترین خودروهای بازار باشند.
در زیر می توانید قیمت های جدید تویوتا راو4 را مشاهده کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر