دبیر کارگروه ساماندهی مدولباس کشور:

جشنواره «دیبا» پیونددهنده بخش دانشگاهی با صنعت پوشاک است

دبیر کارگروه ساماندهی مدولباس کشور در دیدار با رئیس و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر گفت: جشنواره «دیبا» پیوند دهنده بخش دانشگاهی با صنعت پوشاک است.

جشنواره «دیبا» پیونددهنده بخش دانشگاهی با صنعت پوشاک است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره طراحی مد و لباس «دیبا»، بهزاد رشیدی، رئیس جهاد دانشگاهی هنر و الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و دبیر جشنواره طراحی مد و لباس دیبا با حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور دیدار کردند و به بحث و تبادل نظر در ارتباط با روند برگزاری دومین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا پرداختند.

زایجانی در این دیدار، ضمن اشاره به اهداف برپایی این جشنواره از جمله آشنایی دانشجویان عرصه طراحی پارچه و لباس با فرایند طراحی، تولید و تجاری سازی محصولات و تولید آثار برگزیده با همکاری بخش صنعت، توضیحاتی درباره روند برگزاری دومین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا ارائه کرد.

دبیر دومین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا، رواج ایده های خلاق و نو در پوشش جامعه را یکی از مهم دستاوردهای برگزاری چنین جشنواره هایی برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا جشنواره دیبا بتواند با ایجاد ارتباط مؤثر میان صنعت و دانشگاه به تحقق این مهم کمک کند.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور نیز برپایی جشنواره طراحی مد و لباس دیبا را اتفاقی خوب و مبارکی برشمرد و بیان کرد: این جشنواره یکی از ایده آل‌های بنده در حوزه مد و لباس است و به نظر می‌رسد می‌تواند یکی از الگوهای ایجاد ارتباط میان بخش علمی و آکادمیک و صنعت پوشاک باشد.

قبادی افزود: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی توانسته است این الگو را تکثیر کند و تداوم چنین رویدادی نه تنها بسیارهوشمندانه و مفید است بلکه با ارائه طرح‌های برگزیده به بازار و نمایش خروجی جشنواره، یکی از اهداف تمامی مدیران عرصه مد و لباس محقق می‌شود.

دومین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی هنر و با همکاری دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر درحال برگزاری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر