ماهان شبکه ایرانیان

مجید جلالی:

تغییرات سپیدرود به ما لطمه نمی‌زند/ در نتیجه گیری خوب نبودیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در نوع بازی عملکرد قابل قبولی داشتیم اما متاسفانه در نتیجه گیری خوب نبودیم که این مشکل را باید برطرف کنیم.

تغییرات سپیدرود به ما لطمه نمی‌زند/ در نتیجه گیری خوب نبودیم

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در نشست خبری ظهر امروز قبل از دیدار برابر سپیدرود رشت گفت: ما در طول لیگ هفدهم از نظر نتیجه نوسان زیادی داشتیم. باعث خوشحالی است که در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و مهمترین موضوع این است که در نوع بازیمان نوسان نداشتیم اما با وجود بازی های خوبی که انجام داده ایم متاسفانه در نتیجه گیری موفق نبودیم و این هم به خاطر عدم دقت در بخش حمله است که مسئولیت آن به من ارتباط دارد و تلاش می کنیم که این مشکل را هرچه زودتر برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: ما در دوره نقل و انتقالات توانستیم بخشی از ضعف هایمان را ترمیم کنیم و امیدوارم بتوانیم در آینده این سطح نوسان را به حداقل برسانیم.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: ما تمرینات با برنامه ای را انجام می دهیم و من از نوع تمرین بازیکنانم رضایت دارم و باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا در امر گل زنی هم موفق باشیم.

جلالی در پاسخ به این پرسش که 7 بازی را بدون شکست انجام دادید و حالا در 7 بازی برد نداشته اید گفت: دور برگشت سه بازی انجام دادیم، مقابل پدیده و پارس جنوبی مستحق پیروزی بودیم. برابر پارس جم یک پنالتی را از دست دادیم و در مقابل پدیده عالی بودیم اما متاسفانه در نتیجه گیری عملکرد خوبی نداشتیم به راحتی به جای 7 امتیاز تنها در 3 بازی 2 امتیاز کسب کردیم و تلاش می کنیم تا این مشکل را با تمرینات بهتر و هوشیاری بازیکنانمان برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر و تحولات کادر فنی سپیدرود برای تیم شما در بازی فردا دردسرساز خواهد شد یا خیر؟ گفت: این حکایت تغییرات سرمربیان در لیگ ما سالهاست وجود دارد. ما شرایط خوبی داریم و فکر می کنم این تغییرات در روند موفقیت ما تاثیری نداشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای دیدار برابر سپیدرود محروم نداریم و خوشبختانه مرتضی آقاخان هم برای این بازی آماده شده و می تواند فردا به ما کمک کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان