پیشنهاد ویژه باشگاه خبرنگاران برای گردش پایان هفته؛

پایان هفته‌ای با رنگ و بوی هنر در پارک هنرمندان پایتخت

برای گردش آخر هفته به پیشنهاد ویژه باشگاه خبرنگاران سفر کنید تا خاطره خوبی در آلبوم زمستانی شما ثبت شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای رهایی از دود و دم شهر تهران باید آدرس مکان دیدنی و تفریحی خوبی را در اختیار داشته باشید تا حال و هوای تازه ای برای شروع هفته کاری جدید به دست بیاورید.

باشگاه خبرنگاران جوان از اوقات فراغت شما غافل نبوده و بسته گشت و گذار را برای آخر هفته شما در نظر گرفته است تا سهمی در لبخند شما داشته باشد.

پیشنهاد ویژه این هفته باشگاه خبرنگاران جوان، پارک هنرمندان در مرکز شهر تهران است که با مساحتی برابر با 59 هزار و 140 مترمربع، در سال 1376 و در ناحیه یک منطقه 6 شهرداری پایتخت احداث شده است.

 پایان هفته ای با رنگ و بوی هنر در پارک هنرمندان پایتخت

پوشش گیاهی پارک هنرمندان

پارک هنرمندان از فضای سبز خوب و زیبایی برخوردار است و وجود انواع گل‌ها، درختان و همچنین درختچه‌های تزئینی بر چشم نوازی و دلپذیری آن می افزاید و در واقع می‌تواند ساعات خوبی را برای یک دورهمی خوش و ساده برای شما فراهم کند

از جمله درختانی که در محوطه فضای سبز پارک هنرمندان وجود دارد، می‌توان به چنار، سرو، اقاقیا، نارون، صنوبر و سدروس اشاره کرد که پوشش گیاهی این پارک را تشکیل می دهند.

پایان هفته ای با رنگ و بوی هنر در پارک هنرمندان پایتخت
 

امکانات رفاهی پارک هنرمندان

در پارک هنرمندان یک رستوران وجود دارد که در آن به طبخ و ارائه انواع غذاهای گیاهی پرداخته می شود و بسیاری از گردشگران این بوستان برای صرف غذا به این رستوران مراجعه می کنند.

از دیگر امکانات رفاهی پارک هنرمندان می‌توان به وجود بازارچه، فروشگاه‌های صنایع دستی، سرویس بهداشتی، کتابفروشی، تندیس‌هایی از سبک‌های مختلف هنرهای تجسمی(نمادی از طبیعت و عرفان)، خانه هنرمندان، آبنما اشاره کرد.

خانه هنرمندان ایران در بخش جنوبی پارک هنرمندان، جوی فرهنگی و هنری را ایجاد کرده است و به عبارتی پاتوقی خوب و مناسب برای گردهمایی‌ها و برگزاری انواع تجمعات هنرمندان به شمار می‌رود. وجود نگارخانه و برگزاری کلاس در رشته‌های مختلف آموزشی مثل نقاشی، طراحی و موسیقی بخش دیگری از فعالیت های فرهنگی و هنری خانه هنرمندان در پارک هنرمندان به شمار می رود.

به دلیل وجود تماشاخانه در پارک هنرمندان همه روزه تئاترهای مختلفی به نمایش در می آید و شما می توانید برای تماشای تئاتر به تماشاخانه پارک هنرمندان مراجعه کنید.

وجود زمین بازی برای بسکتبال، فوتبال و همچنین وجود چندین دستگاه فوتبال دستی از دیگر امکاناتی است که در پارک هنرمندان برای بازدیدکنندگان و مراجعان آن فراهم شده است.

پایان هفته ای با رنگ و بوی هنر در پارک هنرمندان پایتخت

توصیه مسیریاب باشگاه خبرنگاران جوان برای رسیدن به پارک هنرمندان

برای دسترسی آسان تر به پارک هنرمندان می توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید و به این ترتیب مترو گزینه خوب و بی دردسری برای شما خواهد بود.

در ایستگاه فردوسی از قطار پیاده شوید و پس از ورود به خیابان ایرانشهر، با پیاده روی کوتاهی به پارک هنرمندان می رسید. استفاده از اتوبوس‌های تندرو  در خط یک نیز می‌تواند شما را با هزینه‌ای بسیار کم به این بوستان راهی کند.

پارک هنرمندان تا میدان هفت تیر هم فاصله کمی دارد و شما می‌توانید با استفاده از تاکسی، اتوبوس یا مترو به میدان هفت تیر بروید و پس از آن به سمت خیابان کریم‌خان زند حرکت کنید و در نهایت وارد خیابان ایرانشهر شوید و به پارک هنرمندان برسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان