ماهان شبکه ایرانیان

مجید جلالی:

نمی توانم به بازیکنانم ایراد بگیرم/ درچهار بازی به حق‌مان نرسیدیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه تیمش خوب بازی می کند اما به پیروزی نمی رسد گفت: در چهار بازی گذشته به حق مان نرسیدیم.

نمی توانم به بازیکنانم ایراد بگیرم/ درچهار بازی به حق‌مان نرسیدیم

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی پس از تساوی بدون گل عصر پنجشنبه تیمش برابر سپیدرود رشت که در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر رقم خورد گفت: نمی توانم به بازیکنانم ایراد بگیرم چرا که آنها تمام تلاششان را کردند و انگیزه بالایی داشتند اما برای پیروزی یک چیزهای دیگری هم لازم بود. شاید اگر خلاق تر کار می کردیم می توانستیم به پیروزی برسیم.

جلالی با تاکید بر اینکه باید در دیدارهای دور برگشت به پیروزی می رسیده اند گفت: در دور برگشت خوب بازی کردیم و مستحق رسیدن به پیروزی بودیم اما با وجود بازیهای خوبی که انجام دادیم به حق مان نرسیدیم.

وی در مورد دلایل این اتفاق گفت: به هر حال تیمی که بالای جدول می‌آید، یک مقدار استرس و فشارش بیشتر می‌شود. همه می‌خواهند که باز هم نتایج بهتری بگیرید و هر روز بهتر شوید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: برابر سپیدرود طوری بازی کردیم که کوچکترین موقعیتی هم به حریف ندادیم. وقتی یک طرفه حمله می‌کنید ممکن است حریف یکی دو ضدحمله به دست بیاورد اما آن را هم به سپیدرود ندادیم شاید باید در ضربات آزاد و کرنر بهتر عمل می‌کردیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان