ماهان شبکه ایرانیان

سفر به سواحل بالی ؛ سفر به بهترین ساحل ها در جزیره بالی

سفر به سواحل بالی ؛ سفر به بهترین ساحل ها در جزیره بالی شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - تفریح و سرگرمی,جهان گردی,طبیعت گردی,گردشگری اندونزی بزرگ ترین مجمع اجزایر جهان است که یکی از جزیره های مشهور و ...

اندونزی بزرگ ترین مجمع اجزایر جهان است که یکی از جزیره های مشهور و کوچک که زیبا ترین جزیره آن نیز می باشد، سفر به سواحل بالی است که مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران قرار گرفته است.سواحل بالی دارای خصوصیات مختص به خود است و دنیای جدید را به بازدیدکنندگان خود با می کند، به همین دلیل این جزیره جز بهترین مقاصد توریستی جهان قرار دارد. بالی بین دو اقیانوس هند و آرام و در جنوب خط استوا قرار گرفته است. در این جزیره سواحل بسیار زیبایی وجود دارد که علاوه بر دیگر عوامل مانند فرهنگ، هنر، گشت و گذار و مکان های دیدنی، از عوامل اصلی برای سفر به این جزیره می باشد. بهترین سواحل بالی از جاهای دیدنی بالی انواع مختلفی دارند برخی از شن های سفید، مشکی و نقره ای و برخی تشکیل شده از سنگ و مرجان هستند. در این مطلب سعی کرده ایم بهترین ساحل های این جزیره را به شما معرفی کنیم. اگر تجربه سفر به این جزیره را دارید حتما با ما در میان بگذارید.

جزیره بالی

ساحل Nusa Dua

در سفر به سواحل بالی در اطراف این ساحل بسیار زیبا از مجموعه بهترین سواحل بالی که همچون تکه ای از بهشت است، می توان گیاهان و گل های بسیاری را دید و شن های آن به رنگ طلایی است. از جمله گیاهان موجود در این ساحل، نخل، مانگرو وحشی، درخت گردو و درختان معطر می باشد. اگر به دنبال شنا هستید این ساحل به دلیل موج کمی که دارد، بسیار مناسب است. در این سواحل بالی می توان هتل های لوکس بسیاری را دید که از جمله این هتل ها هتل کایومانیس با ویلاهای خصوصی و آبگرم اش می باشد.

ساحل Nusa Dua بالی

ساحل Kuta

در سفر به سواحل بالی اگر به دنبال موج سواری و تفریحات مربوط به ان در بهترین سواحل بالی هستید این ساحل به خاطر موج های زیادی که دارد، بسیار مناسب است و در عوض برای شنا اصلا مناسب نیست. در این ساحل از بهترین سواحل بالی امکانات تفریحی بسیاری را می توان پیدا کرد.

ساحل Kuta بالی

ساحل Sanur

در سفر به سواحل بالی این ساحل با شن های طلایی و موج های کمی که دارد برای شنا مناسب است. این ساحل که در جنوب سواحل بالی قرار گرفته است، دارای دریایی شفاف و زلال است. Klumpu یکی از اقامتگاه های مناسب در این ساحل از مجموعه بهترین سواحل بالی است.

ساحل Sanur بالی

ساحل Balangan

در این ساحل کوچک می توانید لحظات بسیار آرامی را داشته باشید. این ساحل به دلیل موج های شدیدی که دارد برای شنا مناسب نیست، می توان لب ساحل قدم زد و از دریا و فضای ساحل لذت برد. برای آن که به این ساحل دست پیدا کنید باید از بین روستاهای سرسبز و زیبایی گذر کنید.

ساحل Balangan بالی

ساحل Geger

موج ها در این ساحل در روز ارام تر هستند، اما در شب خروشان می شوند، به طور کل برای کسانی که در شنا مبتدی هستند، شنا کردن در این ساحل توصیه نمی شود. شن های این ساحل سفید است و با تابش آفتاب، بسیار درخشان و زیبا می شود. در این ساحل نیز اقامتگاه هایی وجود دارند.

ساحل Geger بالی

ساحل Bias Tugai

این ساحل بکر و دست نخورده، برای شناگران مبتدی مناسب نمی باشد. دلیل بکر بودن این ساحل مسیر سختی است که برای دسترسی به آن و جود دارد، به همین خاطر نیز ساحل بسیار خلوتی است. با این حال در آن اقامتگاه هایی در نظر گرفته شده است.

ساحل Bias Tugai بالی

ساحل Padang

این ساحل بسیار زیبا دارای گیاهان و سنگ های بزرگی است و راه های باریک و شیبداری برای رسیدن به آن در نظر گرفته شده است. این ساحل شلوغ برای شنا مناسب است اما باید مراغب مرجان ها و جوجه تیغی های موجود در آب باشید.

ساحل Padang بالی

ساحل Lovina

در این ساحل شن ها به رنگ سیاه است که از گدازه های سرد آتشفان کوه آگونگ گرفته شده اند، می باشد. امواج در این ساحل بسیار آرام است و برای شنا بسیار مناسب است. این ساحل به دلیل معروف نبودنش، خلوت و بسیار آرام است.فعالیت هایی که در این ساحل انجام می شود، شامل ماهیگیری مردمان بومی و افتاب گرفتن مردم است. این ساحل در شمال بالی قرار گرفته است.

ساحل Lovina بالی

ساحل Nyang Nyang

این ساحل بسیار زیبا نیز مسیر دسترسی بسیار سخت و پر پیچ و خمی دارد. شن های این ساحل خلوت و آرام، سفید است و اب بسیار زلالی دارد. اگر به این ساحل بروید خواهید دید که کشاورزان سعی در برداشت جلبک دریایی دارند.

ساحل Nyang Nyang بالی

ساحل Dream beach

این ساحل در جزیره Nusa Lembongan که در 7 کیلومتری دریای بالی قرار دارد، دارای سنگ های بزرگ و گیاهان خلیجی می باشد. این جزیره هنوز همانند بالی توسعه پیدا نکرده است و همچنان بکر و دست نخورده باقی مانده است. اگر به بالی سفر می کنید سعی کنید حتما به این جزیره سفر کنید و چیزهای بسیار جالب و جدیدی را تجربه کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان