ماهان شبکه ایرانیان

قیمت نیسان قشقایی جدید در آمریکا؛ ارزان تر از سراتو سایپا در ایران

نیسان قشقایی در بازار آمریکا با نام نیسان روگ اسپرت عرضه می شود و حالا نیسان قیمت مدل ۲۰۱۸ این خودرو را اعلام کرده است ضمن اینکه چند آپشن جدید نیز به امکانات این خودرو افزوده شده است

نیسان قشقایی در بازار آمریکا با نام نیسان روگ اسپرت عرضه می شود و حالا نیسان قیمت مدل 2018 این خودرو را اعلام کرده است ضمن اینکه چند آپشن جدید نیز به امکانات این خودرو افزوده شده است.
قیمت پایه این کراس اوور مجبوب و پر فروش ژاپنی در بازار ایالات متحده آمریکا از 22 هزار و 615 دلار در نسخه‌ی دیفرانسیل جلو آغاز شده و 23 هزار و 965 دلار در نسخه‌ی چهارچرخ محرک S ختم می شود. جالب است بدانید که با احتساب دلار 4300 تومانی قیمت مدل پایه‌ی این خودرو چیزی در حدود 98 میلیون تومان است که در بازار ایران با چنین پولی می توانید یک کیا سراتو آن هم از نسل قدیمی خریداری کنید.

نیسان روگ

نیسان روگ

نیسان روگ اسپرت در بازار آمریکا با یک موتور چهار سیلندر خطی به حجم 2 لیتر به فروش می رسد که توانایی تولید 141 اسب بخار قدرت را دارد و به گیربکس اتوماتیک CVT از سری X ترونیک متصل شده است.
برای سال 2018 نیسان اقدام به جاگزینی مدل SV پریمیوم این خودرو با مدل جدید SV تکنولوژی کرده است که این نسخه به امکاناتی همچون گرمکن صندلی های جلو، سیستم روشن کردن خودرو از راه دور با استفاده از ریموت، سیستم تهویه‌ی هوشمند، غربیلک فرمان چرمی گرمکن دار، چراغ های مه شکن و آینه های جانبی گرم کن دار مجهز است.

نیسان روگ

نیسان روگ

مدل SL پرلاتینیوم این خودرو نیز با مدل جدید SL پریمیوم جایگزین شده است که این مدل نیز به کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم ترمز اضطراری خودکار و سیستم تشخیص عابر پیاده مجهز است.
نیسان روگ اسپرت (قشقایی) مدل 2018 در حال حاظر در بازار آمریکا موجود است. می توانید تصاویر این خودرو را در گالری تصاویر مشاهده کنید.
جالب است بدانید که مدل دیگر نیسان روگ (ایکس تریل) در بازار آمریکا فوق العاده موفق ظاهر شده است و در زمره پر فروش ترین کراس اوورهای بازار آمریکا و سطح جهان قرار دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان