هر نیمه از سال عطر مناسب خود را می‌طلبد و دلایل زیادی دارد. مثلا اگر یک عطر شیرین و گرم در روزهای سرد سال بزنید طراوات و حس شادابی و انرژی زیادی خواهید داشت و بنابراین باید به این موضوع توجه کنید. در ادامه این مطلب می‌توانید با 5 عطر محبوب و جدید برای زمستان 2018 آشنا شوید.

  • هرمس

این محصول عطری گرم و سرشار از عصاره تند زنجبیل است. این عطر در ابتدا کمی تند است و پس از چندی عصاره زنجبیل آن آرام آرام به شیرینی تبدیل می‌شود. پس این عطر منحصر به فرد برای شب‌های سرد زمستان گرما و شیرینی وصف‌ناپذیری برای شما به ارمغان می‌آورد.

عطر زنانه زمستان 2018

این محصول جدید بولگاری همانند ظاهرش رایحه‌ای سرشار از مشک دارد و برای این نیمه از سال بسیار مناسب است؛ چرا که هم مناسب این نیمه از سال است و هم حس گرما برای شما می‌سازد.

عطر زنانه زمستان 2018

  • رالف لارن

این محصول جدید رالف لارن سرشار از عصاره گیلاس است و می‌تواند کسلی روزهای سرد زمستان را از شما دور کند. اگر به دنبال محصولی شیرین و پرانرژی هستید این عطر رالف لارن را امتحان کنید.

عطر زنانه زمستان 2018

  • کلوین کلاین

این محصول رایحه‌ای تازه و شاداب دارد و از عصاره برگ‌های بنفش، اسطوخودوس سفید و مشک‌ تشکیل شده‌است. ترکیبات این محصول موجب شده این عطر نه خیلی تند و گرم باشد و نه خیلی ملایم.

عطر زنانه زمستان 2018

  • مارک جکوبز

اگر طرفدار عطرهای شیرین و میوه‌ای هستید این عطر یک انتخاب خوب و عالی برای شما است. رایحه شیرین و ملایم گلابی همراه با مروارید سیاه و گلبرگ‌های یاسمن، مگنولیا و لاله‌های وحشی ترکیبی اغواگر و ملایم می‌سازد و برای روزهای سرد زمستان انتخابی مناسب است.

عطر زنانه زمستان 2018