سردار باقرزاده: زمینه کشف پیکرهای خلبانان مفقودالاثر فراهم است

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: زمینه کشف و شناسایی اجساد مطهر خلبانانی که در خاک میهنمان که آن زمان در اشغال رژیم بعث بود یا در نقاطی ازخاک عراق که مورد تفحص قرار می‌گیرد سقوط کرده‌اند وجود دارد.

سردار باقرزاده: زمینه کشف پیکرهای خلبانان مفقودالاثر فراهم است

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سید محمد باقرزاده درباره آخرین وضعیت 29 خلبان مفقودالاثر توضیح داد: جستوجوی ما مبتنی بر اطلاعات سازمانی، مشاهدات میدانی و اخبار برجای مانده از یگان‌های عراق است.


وی افزود: اطلاعات ما در بحث سقوط هواپیما در خاک عراق و شهادت خلبانان عزیز در آن مناطق و کسانی که در اردوگاه‌های رژیم بعث به شهادت رسیده‌اند در اختیار ارتش عراق بوده است که به وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون)منتقل شده و ما به این مدارک دسترسی نداریم. از طریق صلیب سرخ درخواست دسترسی به آن مدارک را کرده‌ایم ولی تاکنون همکاری خوبی صورت نگرفته است.


سردار باقرزاده ادامه داد: در خصوص خلبانانی هم که در آب‌های خلیج فارس سقوط کرده‌اند نیز قطعا به نتیجه‌ای نخواهیم رسید. براساس اطلاعات سازمانی و مشاهدات میدانی خود، به یاری خداوند زمینه کشف و شناسایی اجساد مطهر خلبانانی که در خاک میهنمان که آن زمان در اشغال رژیم بعث بود یا در نقاطی ازخاک عراق که مورد تفحص قرار می‌گیرد سقوط کرده‌اند وجود دارد.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان