ماهان شبکه ایرانیان

وجود بیش از ۳۰۰۰ نقطه یادمان شهید در کردستان

مشاور استاندار کردستان در امور ایثارگران گفت: بیش از ۳۰۰۰ نقطه یادمانی شهدا در استان کردستان وجود دارد.

وجود بیش از 3000 نقطه یادمان شهید در کردستان

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، حمیدرضا علیشاهی، در نشست «پیام‌آوران ایثار» استان کردستان که در سالن جلسات بنیاد شهید برگزار شد، با اشاره به مراسم تشیع پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس در روز پنج شنبه 12 اسفندماه در سنندج اظهار کرد: حضور این دو شهید در استان کردستان حال و هوی معنوی بیشتری به استان می‌دهد و استان کردستان را مزین به عطر و بوی شهدا می‌کند .

وی افزود: استان کردستان پنج هزار و 400 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب کرده است و 9 هزار جانباز و 854 آزاده گرانقدر کردستانی مجاهدانه از حریم مرزهای نقاط مختلف کشور دفاع کرده‌اند .

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری اعلام کرد: استان کردستان همچنین متبرک به خون 2 ٦ هزار شهید مهاجر و انصار است که این امر گواهی بر استواری مردم این خطه از کشور است .

وی با اشاره به راه اندازی NGO پیام‌آوران ایثار، از سال 91 با حضور جانبازان و رئیس پیام‌آوران ایثار در کشور با مجوز ایثارگران، بیان کرد: رسالت اصلی این گروه انتقال حقایق و وقایع دوران دفاع مقدس به نسل سوم انقلاب است .

علیشاهی اعلام کرد: این NGO متشکل از جانبازان و خانواده ایثارگرانی است که خود در صحنه حضور داشتند و می‌توانند سرگذشت استان کردستان را در آن دوران بیان کنند و دلایلی که باعث استحکام و امنیت استان کردستان شده را برای نسل سوم انقلاب بازگو خواهند کرد .

وی با اشاره به اینکه ما بیش از 3 هزار نقطه یادمان شهدا در استان کردستان داریم که متأسفانه تاکنون شرایط لازم برای حضور راهیان نور در یادمان‌های شهدای استان کردستان فراهم نشده است، گفت: با این وجود 300 هزار زائر راهیان نور از مناطق عملیاتی کردستان بازدید کردند .

مسئول نمایندگی دفتر پیام‌آوران ایثار کردستان با اشاره به اینکه این اولین جلسه پیام‌آوران ایثار است و باید فعالیت‌های بیشتری در سطح شهرستان‌ها صورت گیرد، گفت: ایثارگران باید درسطح بنیاد شهرستان حضور داشته باشند و مدیران شهرستان‌ها باید برای حضور این عزیزان تمهیداتی فرآهم آورند .

وی خطاب به ایثارگران عضو NGO پیام آوران ایثار یادآور شد: شما رسالت ایثارگری، مبلغ و حفظ حریم ایران اسلامی را بر عهده دارید و باید استان ما را به کسانی که سعادت حضور در این منطقه را نداشته‌اند، معرفی کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان