سریال «سوپرانوها» هنوز هم برای مردم جذابیت دارد

سریال «خانواده‌ی سوپرانو» یا «سوپرانوها» (The Sopranos) بیش از ۱۰ سال است که اتمام یافته، ولی با این حال هر روز افراد جدیدی آن را پیدا می‌کنند و به تماشای هر ۶ فصل آن می‌پردازند! طبق آماری که از سوی کمپانی اِکس‌فینیتی (Xfinity) منتشر شده است، «سوپرانوها» در صدر فهرست سریال‌هایی که مردم قسمت‌های آنان را پشت سر هم تماشا می‌کنند (binge-watch) قرار دا ...

سریال «سوپرانوها» هنوز هم برای مردم جذابیت دارد

سریال «خانواده‌ی سوپرانو» یا «سوپرانوها» (The Sopranos) بیش از 10 سال است که اتمام یافته، ولی با این حال هر روز افراد جدیدی آن را پیدا می‌کنند و به تماشای هر 6 فصل آن می‌پردازند! طبق آماری که از سوی کمپانی اِکس‌فینیتی (Xfinity) منتشر شده است، «سوپرانوها» در صدر فهرست سریال‌هایی که مردم قسمت‌های آنان را پشت سر هم تماشا می‌کنند (binge-watch) قرار دارد. دلیل این ماجرا کمبود سریال نیست؛ سریال‌های جدید فراوان هستند، ولی اکثرشان کیفیت و شخصیت‌های چندان جذابی ندارند و همین باعث شده تا مردم سراغ سریال قدیمی‌تر مانند «سوپرانوها» بروند.

استیو مِیِر از کمپانی کامکست کابل (Comcast Cable) در این باره گفته است:

«سریال‌هایی مانند سوپرانوها که یک دهه از اتمام پخش‌شان می‌گذرد، همانند کتاب‌‎های قدیمی و با ارزش هستند؛ چراکه همواره افراد جدید با آن‌ها آشنا شده و سراغشان می‌روند. اینگونه سریال‌ها برای کسانی که از ابتدا آنان را تماشا نکرده‌اند جذابیت فراوانی دارد.»

86 قسمت سریال «سوپرانوها» طی 6 فصل از شبکه HBO پخش شد و دیدن آن به همه توصیه می‌‎شود! 10 ژانویه 1999 – 10 ژوئن 2007

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر