فیلمی از دنیای «سوپرانوها» در دست ساخت است

کمپانی نیو لاین سینما به تازگی حق انتشار این فیلم را خریداری کرده و رئیس آن، توبی اِمِریک درباره‌ی این فیلم گفته است:

فیلمی از دنیای «سوپرانوها» در دست ساخت است

دیوید چِیس، خالق سریال مشهور «سوپرانوها» (The Sopranos) قصد ساختن فیلمی را دارد که به وقایع پیش از داستان سریال می‌پردازد؛ داستان این فیلم که «قدیسان بیشمار نیوآرک» (The Many Saints of Newark) نام گرفته، به هنگام تظاهرات دهه‌ی 1960 شهر نیوآرک شکل خواهد گرفت. فیلنامه‌ی این اثر نیز توسط خود چیس و لارنس کونر (یکی از نویسندگان سریال امپراطوری کنارساحل – Boardwalk Empire) نوشته خواهد شد.

کمپانی نیو لاین سینما به تازگی حق انتشار این فیلم را خریداری کرده و رئیس آن، توبی اِمِریک درباره‌ی این فیلم گفته است:

«دیوید یک راوی با استعداد است و ما و همکارانمان در اچ بی او، از تصمیم وی برای برگشتن و بزرگ کردن دنیای «سوپرانوها» با یک فیلم خشنود هستیم.»

هم‌اکنون جزئیات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که کاراکترهای آشنایی در آن حضور خواهند داشت. سریال «سوپرانوها» طی 6 فصل از شبکه‌ی اچ بی او پخش شد و علاوه بر به شهرت رساندن جیمز گاندولفینی و اِدی فالکو، 21 جایزه‌ی اِمی نیز برای دست اندر کاران آن به ارمغان آورد.

دیوید چیس پیش از این در سال 2016 نیز از احتمال بازگشت به دنیای «سوپرانوها» سخن گفته بود:

«من از همان اول هم گفته بودم؛ اگر ایده‌ی خوبی داشتم که به نظرم سرگرم کننده می‌بود و به داستان‌هایی که قبلا گفته شده صدمه نمی‌زد، احتمالا آن را اجرایی می‌کردم.»

وی در جدیدترین مصاحبه‌اش نیز اظهار داشت:

«من شاید بتوانم با پیش درآمد «سوپرانوها» کنار بیایم؛ اما جز به عنوان یک پیش درآمد، بازگشت «سوپرانوها» برای من قابل تصور نیست.»

پس از پایان «سوپرانوها» دیوید چیس فقط یک اثر موزیکال درام به نام «محو نشدن» (Not Fade Away) را کارگردانی کرده که علی رغم نقدهای مثبت، در مقابل بودجه‌ی 20 میلیون دلاری‌اش تنها 600 هزار دلار در باکس آفیس فروش داشت.

آیا چیس خواهد توانست اثری به خوبی «سوپرانوها» خلق کند..؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر