در حال حاضر برخی از موتورهای V8 شورولت کامارو با کوروت C7 مشترک هستند و به زودی ممکن است از یک گیربکس دنده دستی مشترک نیز استفاده کنند. نشریه Autoguide از انجمن منابع هوایی کالیفرنیا سندی پیدا کرد که نشان می داد کامارو مدل 2019 علاوه بر گیربکس 6 دنده دستی فعلی (و 8 و 10 دنده اتوماتیک) از یک گیربکس 7 دنده دستی برخوردار خواهد شد که احتمالا همان گیربکس کوروت است.
اینطور که انتظار می رود به احتمال زیاد این گیربکس 7 دنده دستی در کامارو SS با موتور 6.2 لیتر V8 LT1 نصب خواهد شد که همان موتور پایه کوروت استینگری است. یک دنده اضافی برای کامارو ZL1 با موتور سوپرشارژ نیز جزو احتمالات است زیرا این خودرو از همان موتور سوپرشارژ LT4 V8 کوروت Z06 استفاده می کند که به صورت استاندارد با گیربکس 7 دنده دستی عرضه می شود. با این وجود این سند تا حدی مبهم است و فقط فهرست حجم موتور و گیربکس ها در آن ذکر شده است.
کامارو SS
شورولت هیچ یک از این اطلاعات را تایید نمی کند بنابراین احتمالا باید اندکی صبر کنیم تا اطلاعات مربوط به کامارو 2019 به اطلاع عموم برسد تا مشخص شود که آیا این گیربکس جدید فراتر از حدس و گمان است یا خیر.