ماهان شبکه ایرانیان

سایت ساز بهسا وب، برترین سایت ساز ایرانی

در سامانه سایت ساز بهسا وب امکان شخصی سازی سایت شما به طور کامل وجود دارد و می‌توانید تمام قسمت‌های آنرا متناسب با سلیقه یا کاربری سایت خود طراحی کنید.

سایت ساز بهسا وب

بهساوب یک تیم استارت‌آپی است که امکانات متنوع و گوناگونی را در زمینه تبلیغات مجازی به کاربران ارائه می‌دهد. برخی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین این امکانات عبارتند از:

 

1. سامانه سایت‌ ساز بهسا وب:

این روزها تقریبا تمام کسب‌وکارها به اهیت داشتن یک سایت زیبا و کاربردی پی برده‌اند و بازار طراحان سایت و سامانه‌های سایت ساز حسابی داغ است. همانطور که می‌دانید طراحی سایت یک فرآیند بسیار پرهزینه است (حداقل 5 میلیون تومان هزینه خواهد داشت).

سایت‌سازها ابزارهایی هستند که امکان ساخت، ویرایش و مدیریت یک وب‌سایت را بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی برای کاربران فراهم می‌کند. هدف از طراحی این ابزار، آسان کردن فرآیند طراحی سایت برای کاربران بوده است. بهساوب یکی از با کیفیت‌ترین سامانه‌های سایت‌ساز است که امکاناتی از قبیل زیر را برای شما فراهم خواهد کرد:

  • قالب های آماده (رایگان) و متنوع برای زمینه های مختلف کاری و سلایق شخصی شما در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • این سامانه برای تمام موتورهای جست‌وجوگر بهینه شده و کاربران به راحتی از طریق موتورهای جستجو به سایت شما دسترسی پیدا می‌کنند.
  • اصلا لازم نیست نگران هکرها یا حملات ویروسی به وبسایت خود باشید، چرا که هر تمهیدی در این زمینه لازم بوده برای این سامانه اندیشیده شده و سایت شما کاملا امنیت دارد.
  • یکی از مهم‌ترین مزایای این سایت ساز بهینه سازی شده برای موبایل و تبلت است که این روزها هم برای گوگل و هم برای کاربران اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.
  • اگر شما به اصول کدنویسی، طراحی سایت و ... آشنایی ندارید اصلا نگران نباشید، این سامانه هیچ پیش‌نیاز دانش کامپیوتری لازم ندارد. در حقیقت کار کردن با یک سامانه سایت‌ساز به راحتی کار کردن با یک گوشی موبایل است.
  • تیم پشتیبانی بهسا وب در تمام مراحل ساخت سایت و تمامی مراحل پس از آن با شما همراه خواهد بود. شما تا هر زمان که بخواهید و در تمام 24 ساعت از امکانات پشتیبانی بهسا وب بهره‌مند خواهید شد.
  • در سامانه سایت ساز بهسا وب امکان شخصی سازی سایت شما به طور کامل وجود دارد و می‌توانید تمام قسمت‌های آنرا متناسب با سلیقه یا کاربری سایت خود طراحی کنید.

برای اطلاع یافتن از قیمت‌ها و سایر امکانات بهساوب به http://www.behsaweb.com  می‌توانید مراجعه کنید.

 

2. خرید فالوور اینستاگرام

ایسنتاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا و به خصوص ایران است که قطعا در رشد و افزایش درآمد شما تاثیر به سزایی خواهد داشت. برای داشتن یک پیج محبوب در اینستاگرام شما نیاز دارید که تعامل خود را از طریق لایک و کامنت افزایش دهید. با خرید فالوور اینستاگرام به راحتی برند خود را به تعداد زیادی از کاربران معرفی می‌کنید.

دقت داشته باشید که فالوورهایی که از آن حرف می‌زنیم هیچ ارتباطی با فالوورهای فیک ندارند و فالوورهایی کاملا واقعی و طبیعی هستند.

از طریق خرید فالوور اینستاگرام بهسا وب به چند طریق می‌توانید فالوورهای هدفمند جذب کنید از جمله:

  • شما می توانید بر اساس منطقه مورد نظرتان فالوورهای خود را انتخاب کنید.
  • بر اساس هشتگ های پرطرفدار در زمینه کسب‌وکار شما می‌تواند یک روش دیگر برای انتخاب فالوورهای مورد نظر شما باشد.
  • شما می توانید از طریق صفحات مورد نظر خود یا صفحات رقیب فالوور جذب کنید.

همچنین سامانه بهسا وب بهترین تعرفه را در این زمینه ارائه می‌کند. برای اطلاع از قیمت‌های خرید فالوور اینستاگرام می‌توانید به صفحه http://www.behsaweb.com/buy-follower-instagram مراجعه کنید.

تعرفه مناسب:  هزینه های مناسب برای تمامی افرادی که قصد دارند در اینستاگرام فعالیت کنند.

خرید فالوور اینتساگرام

 

3. سئو و بازاریابی اینترنتی:

قطعا می‌دانید امروزه اکثر کاربران محصولات و خدمات مورد نیاز خود را با جستجو در گوگل پیدا می کنند. بنابرین اگر وبسایت شما جایگاه خوبی در گوگل داشته باشد تاثیر شگفت انگیزی در فروش شما خواهد گذاشت. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه می توانیم بازدید کنندگان وب سایت را افزایش دهیم؟

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو یک راهکار بازاریابی است که بر روی دیده شدن وب سایت در نتایج طبیعی (غیر پولی) موتورهای جستجوگر تمرکز می کند. سئو در برگیرنده عناصر فنی و خلاقانه است که یک وب سایت برای بهبود رتبه بندی، به دست آوردن ترافیک بیشتر و افزایش آگاهی در مورد برند خود به آنها نیاز خواهد داشت.

جهت آگاهی از تعرفه های سئو بهساوب به http://www.behsaweb.com/seo مراجعه کنید.

 

4. گوگل ادوردز

Google AdWords  سرویس تبلیغاتی است که به بازاریابان آنلاین اجازه می دهد تا برای رقابت تجاری، تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند. این تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی انتخابی کاربران و جستجوهای پیشین آنها نمایش داده می شود که هر کدام از این لینک ها به یکی از صفحات وب سایت مورد نظر بازاریابان لینک می شود.

AdWords به تجارت ها این امکان را می دهد تا در ابتدا برای کمپین تبلیغاتی خود بودجه ای تعریف کنند و زمانی این مبلغ از حسابشان کم می شود که کاربران بروی لینک آنها در نتایج جستجو کلیک کنند.

سرویس گوگل ادوردز بروی کلمات کلیدی متمرکز است. به این ترتیب که تجارت های مختلف می توانند با استفاده از کلمات کلیدی دلخواهشان تبلیغی را ایجاد کنند تا کاربران هنگام جستجوی آن کلمات کلیدی این تبلیغات را مشاهده نمایند.

برای آگاهی از سرویس‌های گوگل ادوردز به وب سایت بهسا وب مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان