اشتباه نکنید. این نسل جدیدی از Z28 نیست ، بلکه نسخه ای فرعی از ZL1 با نام 1LE است که همان 650 اسب بخار را از موتور هشت سیلندر خورجینی بیرون می کشد که قبلا از ZL1 دیده ایم.
اما شورولت تمرکز خود را بر روی هندلینگ و آیرودینامیک این نسخه گذاشته و می توان گفت که شورولت غولی جدید برای رقابت در پیست ساخته است.
قطعات آیرودینامیکی آن شامل یک بال فیبرکرنی غول آسا ، دفلکتور های جدید هوا و ..... می شود. شاسی نیز به وسیله تعلیق دینامیک چندگانه در جلو و عقب به روزرسانی شده است.
رینگ های سبک فورج و آلومینیومی جدید نیز از حالت عادی یک اینچ پهن تر شده اند و توسط لاستیک های گودییر ایگل 325 احاطه شده اند که همین مشخصات برای چسبندگی کامل و تحمل 1.1 جی شتاب جانبی در پیچ های تند کافی است.
تمامی این مشخصات به این معنی است که 1LE سه ثانیه از نسخه عادی ZL1 در یک دور پیست میلفورد متعلق به کمپانی شورولت سریع تر است.
رونمایی این خودرو در جریان مسابقات دیتونا 500 در پیستی به همین نام انجام شد و این نشان دهنده خط فکری شورولت در توسعه این نسخه است. 1LE به عنوان مدل 2018 فروخته خواهد شد و قیمت رسمی آن هنوز اعلام نشده است.