ماهان شبکه ایرانیان

مصداق بارز رجال صدقوا ماعاهدواالله علیه

* پیام حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی بسم الله الرحمن الرحیم انالله واناالله راجعون چه سعادتمندند آنان که عمری را درخدمت به اسلام ومسلمین بگذرانند ودرآخرعمر فانی به فیض عظیمی که دل باختگان به لقاءالله آرزو می کنند نائل آیند

مصداق بارز رجال صدقوا ماعاهدواالله علیه
* پیام حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالله راجعون
چه سعادتمندند آنان که عمری را درخدمت به اسلام ومسلمین بگذرانند ودرآخرعمر فانی به فیض عظیمی که دل باختگان به لقاءالله آرزو می کنند نائل آیند.چه سعادتمند وبلند اخترند آنان که درطول زندگانی خودکمر همت به تهذیب نفس وجهاد اکبربسته،ودرپایان زندگی خویش را در راه هدف الهی با سرافرازی به خیل شهدای درراه حق پیوستند.چه سعادتمند وپیروزند آنان که درنشیب وفرازها وپست وبلندی های حیات خویش به دام های شیطانی و وسوسه های نفسانی نیفتاده،وآخرین حجاب بین محبوب وخودرا با محاسن غرق به خون خرق نموده وبه قرارگاه مجاهدین فی سبیل الله راه یافتند. چه سعادتمند وخوشبخت اند آنان که به دنیا وزخارف آن پشت پازده وعمری رابه زهد وتقوا گذرانده وآخرین درجات سعادت را درمحراب عبادت ودراقامه جمعه با دست یکی از منافقین ومنحرفین شقی،فائزوبه والاترین شهید محراب که به دست خیانتکاراشقی الاشقیاء به ملاء اعلا شتافت،ملحق شدند.
وشهید عزیزمحراب این جمعه ماازآن شخصیت هایی بود که این جانب یکی ازارادتمندان این شخص والا مقام بوده وهستم.این موجود پربرکت متعهد را قریب شصت سال است می شناختم.مرحوم شهید بزرگوار حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا عطاء الله اشرفی رادراین مدت طولانی به صفای نفس وآرامش روح واطمینان قلب وخالی از هواهای نفسانی وتارک هوا ومطیع امر مولا وجامع علم مفید وعمل صالح می شناسم، ودرعین حال مجاهد ومتعهد وقوی النفس بود.
اودرجبهه دفاع ازحق ازجمله اشخاصی بود که مایه دلگرمی جوانان مجاهد بود.وازمصادیق بارز رجال صدقوا ماعاهدوالله علیه بود ورفتن اوثلمه براسلام وارد کردوجامعه روحانیت را سوگوار نمود.خدواند اورا درزمره شهدای کربلا قراردهد.لعنت ونفرین خودرابر قاتلان چنین شخص صالحی را که آزارش به موری نرسیده بود ازملت ما گرفتند وخودرا در پیشگاه خداوند متعال ودرنزد ملت فداکار، مغفورتر وجنایتکارتر ازقبل معرفی کردند.این بزرگوار مثل سایر شهدا ماعزیز ما به جوارحضرت حق پیوست،وملت مجاهد وقوای مسلح سلحشور مابا عزمی راسخ تر به پیش برد انقلاب ادامه می دهند.وآنان که به ادعای واهی خود کوس طرفداری از خلق را می زنند وبا خلق خدا آن می کنند که همه می دانند،دراین جنایت عظیم چه توجیهی دارند؟

مصداق بارز رجال صدقوا ماعاهدواالله علیه

وبا به شهادت رساندن عالمی خدمت گزار وپیرمرد بزرگوارهشتادساله چه قدرتی کسب می کنند .چه طرفی می بندند؟ وآنان که درسوگ این جنایتکاران اشک تمساح می ریزند وازجریان حکم خدا درباره آنان شکایت دارند،چه انگیزه ای دارند؟ آیا انتقام از جمهوری اسلامی به شهادت رساندن یک عالم پارساست،وبه آتش کشیدن یک عده کودک وزن ومرد وتوده های رنج کش است؟ این نحوه جنایات است؟!
بارالها، ملت مجاهد مادراین برهه زمان با چه حوادثی وبا چه چهره هایی مواجه است.عصری که حکومت های مسلمین آن چنانند،و رسانه های گروهی آن چنان، وابرقدرت ها این چنین .عصری که باطل را به صورت حق به خورد مردم می دهند.جنایات را به صورت صلح طلبی.عصری که دشمنان اسلام ومسلمین با ملت های مستضعف،آن می کنند که چنگیز نکرد.واکثرحکومت های مسلمانان درجنایاتی که برملت های خودمی رود ازجانیان طرفداری می کنند.عصری که در خانه امن خدا ازدشمنان اسلام وجنایتکاران به مسلمین نمی شود.شکایت کرد.عصری که فریاد مرگ براسرائیل وآمریکا برخلاف اسلام تلقی می شود وعصری که برای استقرار حکومت اسلامی وپیاده کردن احکام اسلام دریک کشور،مدعیان اسلامی به ستیز نظامی وتبلیغاتی با آن برمی خیزندوبا اسلام عزیز به اسم اسلام می جنگند.
بارالها، ملت مجاهد ایران دراین عصر جاهلیت وتاریک مظلومند،وبه جزاتکال به درگاه توواعتماد به عنایات تو پناهی ندارند، وازپیشگاه مبارک تواستمداد می کنند.ودرراه حق به راه خود ادامه می دهند،وازاین وحشی گری هراسی به خودراه نمی دهند.وعزتی که برای توورسول تو ومؤمنین است ،برای زندگی عاریت چند روزه ازدست نمی دهند.
بارالها،ازتورحمت برای شهدای عزیز و به ویژه شهید محراب این هفته. وسلامت وسعادت صبر برای ملت به ویژه بازماندگان شهدا واهالی محترم باختران،وشفای عاجل برای آسیب دیدگان وانتقام از دشمنان اسلامی را خواستارم .درود به روان پاک عزیزان شهید .درود بربازماندگان شهدا.سلام برآسیب دیدگاه وصلوات وسلام خداوند ومقربان درگاهش برحضرت بقیه الله -اروحنا لمقدمه الفداء -والسلام علی عبادالله الصالحین.
روح الله الموسوی الخمینی .1361/7/23
منبع: ماهنامه شاهد یاران، شماره 44
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان