فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص):

شهیدان اسوه ایثار و ولایتمداری هستند/ سیره شهدا ترویج شود

شاهرود-فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) شهیدان را اسوه ایثار و ولایتمداری دانست و گفت: شهدا با تاسی ازسیره اهل بیت(ع) راهی را رفتند که در آن سعادت اخروی معنایی عینی پیدا می کند.

شهیدان اسوه ایثار و ولایتمداری هستند/ سیره شهدا ترویج شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ ستاد، فرزاد اسماعیلی ظهر آدینه در خلال سفر خود به شاهرود برای حضور در یادواره 89شهید دفاع مقدس و سه شهید گمنام روستای قلعه نوخرقان، با حضور در منزل خانواده سه شهید میرکریمی و دو شهید شریعتی در این روستا، بیان داشت: شهدا نمونه و اسوه زندگی ولایی هستند که با یک سخن از رهبرشان، جان برکف و استوار، به جبهه های حق علیه باطل روانه می شدند.

وی افزود: امروز باید این سیره شهدا را در بین جوانان ترویج دهیم.

امروز هر شهید یک الگو و اسوه برای جوانان است

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز که در این دیدار امیر اسماعیلی را همراهی می کرد، ضمن اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان گفت: امروز هر شهید ما یک الگو و اسوه برای جوانان است و تنها باید این الگوها را به آنان شناساند.

سید حسن حسینی شاهرودی بیان داشت: بخش بسطام بیش از 460شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از میان سه هزار شهید استان سمنان و یک هزار شهید شاهرود، آماری در خور توجه است لذا باید در نظر داشت که شهید پرور بودن در بطن زندگی مردم شریف بخش بسطام است.

وی افزود: امروز دو خانواده سه شهید در بخش بسطام وجود دارد همچنین در روستای قلعه نوخرقان دو خانواده دو شهید دفاع مقدس شرف حضور دارند که این از عمق تدین مردم این خطه زر خیز نشات می گیرد.

امام جمعه و امام جمعه موقت شاهرود نیز در این دیدار، امیر سرتیپ اسماعیلی را همراهی می کردند.

سی و چهارمین یادواره شهدای قلعه نو خرقان هم اکنون با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در حال اجرا است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان