ماهان شبکه ایرانیان

رئیس کل دادگستری کرمان:

هجمه به جایگاه ومنزلت امر قضا، به اساس عدالت لطمه وارد می‌کند/ دستگاه قضایی، مقتدرانه به مظاهر فساد در هر موقعیت واکنش قاطعانه نشان خواهد داد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: برداشت‌های غیرمنصفانه از فرمایشات ریاست قوه قضائیه و انعکاس وسیع خبری و هجمه به قضات و جایگاه و منزلت امر قضاء اتفاق نامیمونی است که در جریان می‌باشد وبه اساس عدالت در کشور لطمه وارد می‌کند.

هجمه به جایگاه ومنزلت امر قضا، به اساس عدالت لطمه وارد می‌کند/ دستگاه قضائی، مقتدرانه به مظاهر فساد در هرموقعیت واکنش قاطعانه نشان خواهد دادبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، یدالله موحد صبح امروز در جلسه با قضات دادگاه تجدید نظر استان کرمان که در محل سالن شهید نصیری برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه‌ی فجر، اظهار داشت: دستگاه قضائی کشور مقتدر و مستقل با مظاهر فساد در هرموقعیت واکنش قاطعانه نشان خواهد داد.

این مقام قضایی با بیان اینکه در اسلام و حکومت اسلامی قضاوت از جایگاه بالایی برخوردار است، گفت:بزرگترین سرمایه قوه قضائیه قضات و کارکنان دستگاه قضایی است.

وی تصریح کرد:طی چندین سال گذشته شاهد کمترین تخلف از سوی قضات شریف استان کرمان بوده ایم ومسئولان قضایی نیز همواره قدردان خدمات این قشر شریف جامعه هستند.

وی به هجمه‌های سنگین دشمنان ومعاندان نظام علیه قوه قضائیه طی چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت:بحمدالله علیرغم همه‌ی این تهدیدات و فشار‌ها قضات شجاع، بصیر و آگاه استان کرمان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشته اند و لحظه‌ای از سر آرمان‌ها و اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاه نیامده اند.

وی افزود:قضات در دستگاه قضایی نمایندگان مقام عظمای ولایت هستند که با تعامل با سایر مسئولین و رعایت استقلال جایگاه قضا و قضاوت در مسیر اجرای عدالت گام برمی دارند.

خدمات شبانه روزی قضات بر کسی پوشیده نیست

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه اجرای عدالت و ایجاد امنیت همواره در دستور کار قضات قرار دارد، افزود: ما هیچ گاه نمی‌توانیم خدمات و زحمات شبانه روزی این قشر زحمت کش را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه قضات و کارکنان اداری دادگستری استان کرمان از خدوم‌ترین اقشار جامعه هستند، گفت:رسیدگی سالانه به بیش از 640 هزار پرونده و پاسخگویی روزانه به بیش از 28 هزار مراجعه کننده نشان دهنده کار جهادی قضات و کارکنان اداری دادگستری استان کرمان است.

وی به آیات و روایات مربوط به اهمیت مسئله قضا اشاره کرد و گفت:همانطور که مکررا در فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب آمده است، مساله قضاوت یک مساله بسیار خطیری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان