ماهان شبکه ایرانیان

تصاویر شماتیک گلکسی اس ۹ پلاس خبر از طراحی متفاوت لبه خمیده نمایشگر می دهند

بر اساس تصاویری که امروز از ظاهر شماتیک کارخانه ای موبایل گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ منتشر شده به نظر می رسد حاشیه های این موبایل نسبت به گلگسی اس ۸ پلاس تغییراتی کرده که در نتیجه آن در دست گرفتن آن راحت تر از نسل پیشین شده است.

تصاویر شماتیک گلکسی اس 9 پلاس خبر از طراحی متفاوت لبه خمیده نمایشگر می دهند

بر اساس تصاویری که امروز از ظاهر شماتیک کارخانه ای موبایل گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ منتشر شده به نظر می رسد حاشیه های این موبایل نسبت به گلگسی اس 8 پلاس تغییراتی کرده که در نتیجه آن در دست گرفتن آن راحت تر از نسل پیشین شده است.

در این تصاویر که توسط افشاگر مشهور «استیو هِمِرستوفِر» (که با نام «onleaks» شناخته می شود) منتشر شده، گلگسی اس 9 بیش از اینکه شبیه به گلکسی اس 8 به نظر برسد، به تلفن های هوشمند جدید میان رده گلکسی A8 (بررسی دیجیاتو) شبیه است. در گلکسی اس 9 پلاس شیب منحنی لبه های نمایشگر کاهش یافته ولی در عوض عرض این قسمت افزایش پیدا کرده است.

این تغییرات موجب شده گلکسی اس 9 پلاس احتمالاً به زیبایی گلکسی اس 8 پلاس به نظر نرسد، ولی از سوی دیگر به دست گرفتن آن در دست راحت تر از قبل باشد. در این صورت احتمال لمس سهوی لبه های نمایشگر نیز کاهش خواهد یافت. همچنین انتظار می رود سازگاری نمایشگر با محافظ های صفحه بهبود پیدا کند. به عبارت دیگر احتمالاً محافظ ها به گونه بهتری روی شیشه نمایشگر قرار گیرند و کمتر حباب های هوا زیر آنها جمع شود.

همچنین ایوان بلس افشاگر معروف چند روز پیش تصاویری از اجزای پشتی این دو تلفن هوشمند را منتشر کرد که خبر از دوربین اصلی تکی گلکسی اس 9 و دوربین دوگانه گلکسی اس 9 پلاس می داد. به نظر می رسد بر خلاف گلکسی اس 8 که به دلیل جای نامناسب حسگر اثر انگشت کاربران را به دردسر انداخته بود، این بار قرار است این حسگر در فاصله مناسبی از دوربین تعبیه شود تا به این ترتیب امکان لمس اشتباه دوربین کاهش یابد.

موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس قرار است در 6 اسفند ماه توسط سامسونگ رونمایی شوند. بر اساس گفته های یک مقام رسمی این کمپانی که نخواسته نامش فاش شود، سری موبایل های گلکسی اس 9 بیش از اینکه بر طراحی جدید تمرکز داشته باشند، بر راحتی کاربران متمرکز هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان