هر ساله گزینه‌های متفاوتی برای مصالح، جنس و بافت مبلمان منزل و ایده‌هایی برای دکوراسیون داخلی مطرح و محبوب می‌شوند. اگر شما هم به دنبال مد سال هستید و یا برای سال جدید قصد نوسازی دکوراسیون منزل خود را دارید، سبک‌های محبوب 2018 را در این مطلب بخوانید و بر اساس علاقه خود آنها را در طراحی داخلی منزل به کار ببرید. این موارد با بررسی تصاویر محبوب در سایت‌های معروفی مثل Pinterest و Houzz و بر طبق نظر طراحان داخلی مطرح دنیا جمع‌آوری شده‌اند.

  • رنگ بیشتر در آشپزخانه

آشپزخانه‌های سفید همیشه محبوب بوده و خواهند بود، اما بعضی از مردم به دنبال داشتن آشپزخانه‌ای خاص‌تر هستند. از این رو رنگ‌های خنثی دیگری مثل خاکستری یا آبی در آشپزخانه‌ها دیده می‌شوند. همچنین رنگ‌های گرم چوب به جای کابینت‌های رنگ شده خودنمایی می‌کنند.

دکوراسیون 2018

دکوراسیون 2018

دکوراسیون 2018

  • مصالح ضدباکتری

امروزه مصالح جدیدی به بازار آمده‌اند که نه تنها باکتری‌های موادی که در تماس با آنها قرار می‌گیرند را از بین می‌برند، بلکه هوای اطراف خود را هم تصفیه می‌کنند. کاربرد این مصالح در آشپزخانه و حمام در سال جدید افزایش می‌یابد.

دکوراسیون 2018

  • میز غذاخوری در آشپزخانه

همه خانواده‌ها به وجود جزیره در آشپزخانه علاقه ندارند، به خصوص برای دورهم جمع شدن و صرف غذا. در سال 2018 بسیاری از مردم روش قدیمی استفاده از میز غذاخوری داخل آشپزخانه را احیا می‌کنند.

دکوراسیون 2018

دکوراسیون 2018

دکوراسیون 2018

دکوراسیون 2018

  • کاشی‌های کاغذدیواری شکل

امروزه کاشی‌های متنوعی با طرح چوب، بتن، پارچه و حتی کاغذدیواری تولید شده‌ که محبوبیت زیادی هم پیدا کرده‌اند. مزیت کاشی‌هایی که طرح‌های زیبا و مدرن را روی خود دارند، به کاغذدیواری این است که بادوام‌تر هستند و به راحتی می‌توان آنها را با اسفنج و مواد شوینده تمیز کرد.

دکوراسیون 2018

  • جداکننده‌های شیشه‌ای وان حمام

خیلی از مردم هنوز به پرده‌های حمام خود علاقه دارند، اما امسال دیواره‌های شیشه‌ای جداکننده طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این پارتیشن‌ها باعث می‌شوند حمام‌های کوچک، بزرگ‌تر به نظر برسند.

دکوراسیون 2018

دکوراسیون 2018

  • کاربرد بتن

بتن همیشه مصالحی محبوب بوده است، اما امسال نباید از مشاهده کاربردهای غیرمنتظره بتن در دکوراسیون تعجب کنید. مثلاً کاربرد بتن در مبلمان، وسایل دکوری، پوشش دیوار، سطح پیشخوان و کاشی‌های بتنی. رنگ سرد بتن در کنار رنگ گرم کِرِم به فضا آرامشی باورنکردنی می‌بخشد.

دکوراسیون 2018

دکوراسیون 2018

دکوراسیون 2018

  • مبل‌ با رنگی جسورانه

با انتخاب رنگی جسورانه برای مبل دو هدف برآورده می‌شود: آوردن رنگ به خانه و ایجاد یک نقطه شاخص در اتاق. اگر فکر می‌کنید که اتاق نشیمن شما هم این دو مورد را کم دارد، مبلی به رنگ آبی، صورتی یا سبز انتخاب کنید.

دکوراسیون 2018

دکوراسیون 2018

  • اتاق خواب مدرن، ساده و آرام

اگر شما هم مانند خیلی از مردم دیگر به دنبال خواب آرام شبانه هستید، نباید اتاق خواب خود را با وسایل دکوری، تزیینات فراوان، طرح‌ها و رنگ‌های پرانرژی پر کنید. به جای آن یک دکوراسیون آرامش‌بخش را به سبک مینیمال و با رنگ‌های خنثی، پارچه‌های نرم و ساده و وسایل کاربردی ایجاد کنید.

دکوراسیون 2018

دکوراسیون 2018

دکوراسیون 2018