بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز پنجشنبه

"نخستین ایرباس ایران به زمین نشست"، "کدام شرکت هواپیمای ایرباس خریداری شده را بیمه کرده است؟"، "ورود ۲ فروند ایرباس ۳۳۰ تا پایان سال جاری"،"قطع موقت تمامی سرویس‌های کارت بانک ملت"، "رضایت مدیران پژو از بازگشت فروش ایران" و" آخرین توصیه‌های آیت‌الله هاشمی به وزیر کار" از جمله مهمترین اخبار ایسنا در روز پنجشنبه بود.

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز پنجشنبه

گزیده‌ای از اخبار اقتصادی امروز - پنجشنبه - ایسنا برای مرور در ادامه آمده است که با کلیک برروی لینک آن، متن خبر در دسترس خواهد بود.

نخستین ایرباس ایران به زمین نشست

ایرباس 321 ایران‌ایر به عنوان نخستین هواپیمای خریداری شده پس از اجرای توافق هسته‌ای عصر امروز در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

ورود 2 فروند ایرباس 330 تا پایان سال جاری

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ورود ایرباس 321 به ایران نخستین گام عملیاتی برای نوسازی ناوگان هوایی کشور به حساب می‌آید، گفت: در این راستا تا پایان سال جاری دو فروند ایرباس 330 از سوی این شرکت فرانسوی به ایران تحویل خواهد شد.

امروز، روز تولد دوباره هماست

مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با بیان این‌که امروز ورود هواپیمای جدید ایرباس تاریخ صنعت هوایی ایران را دگرگون کرده است، اظهار کرد: امروز شرکت هما تولد دوباره خود را به جشن نشسته است.

ایران‌ایر با اطمینان به مسیر خود ادامه خواهد داد

مدیرعامل شرکت ایرباس با بیان این‌که ایرباس از توافق جدید خود با ایران بسیار خرسند است، اظهار کرد: ما امیدواریم این همکاری‌ها ادامه پیدا کند و با توجه به شرایط امروز ایران‌ایر با اطمینان به حرکت خود ادامه دهد.

کدام شرکت هواپیمای ایرباس خریداری شده را بیمه کرده است؟

خبار رسیده حاکی از این است که اولین هواپیمای نو خریداری شده توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با پوشش کامل بیمه‌ای توسط شرکت سهامی بیمه ایران وارد کشور می‌شود.

آخرین توصیه‌های آیت‌الله هاشمی به وزیر کار

علی ربیعی ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  آخرین توصیه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خود را مورد اشاره قرار داد و گفت: در آخرین دیدارمان ایشان درباره بیمه بیکاری و بیمه فراگیر اجتماعی برای اقشار فرودست جامعه صحبت کردند و تاکید داشتند که این موضوع باید در کشور اجرایی و حداقل‌هایی برای اقشار محروم فراهم شود.

قطع موقت تمامی سرویس‌های کارت بانک ملت

تمامی سرویس های کارت بانک ملت از ساعت 23:30 امشب تا شش فردا جمعه 24 دی ماه قطع خواهد بود.

رضایت مدیران پژو از بازگشت فروش ایران به حسابهای شرکت

گروه پژوسیتروئن از افزایش فروش خودرو در سال 2016 به مدد بازگشت به بازار ایران پس از لغو تحریم‌ها خبر داد.

تولید 6 خودروی سنگین متوقف شد

آذر ماه امسال تولید شش مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی به صفر رسید.

درآمد 5 هزار میلیارد دلاری در انتظار تولیدکنندگان گیاهان دارویی

وزیر کشاورزی گفت:دولت لایحه ای به مجلس ارائه کرده که درصورت تصویب، یک میلیارد و 500 میلیون دلار تسهیلات با نرخ سود 4 درصد برای اجرای برنامه های خرد روستایی در زمینه صنایع تبدیلی در حوزه های مختلف تخصیص داده می شود.

انتهای پیام

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر