ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری جشنواره شهید حججی در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، از برگزاری جشنواره شهید حججی طی سال‌جاری در استان خبر داد و گفت: در این جشنواره طرح زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی معرفی می‌شود.

برگزاری جشنواره شهید حججی در لرستان

به گزارش ایسنا، خدانظر دریکوند در مراسم نمادین زنگ انقلاب که در دبیرستان دخترانه هوشمند فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم‌آباد برگزار شد، بیان کرد: سن 40 سالگی سن کامل شدن است کمااینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران تقویت حس خودباوری و اعتماد به نفس و تربیت دانش‌آموزان بر مبنای دین و قرآن بود.

وی با بیان این‌که آموزش و پرورش تلاش می‌کند نگاه مثبت به نظام دینی را در دانش‌آموزان نهادینه کند، به برگزاری مسابقات مختلف دینی، فرهنگی و قرآنی در آموزش و پرورش لرستان اشاره و تصریح کرد: در مسابقات قرآن و عترت آموزش و پرورش لرستان در سال‌جاری که در رشته‌های مختلف قرآن، عترت و احکام برگزار می‌شود بیش‌از 170 هزار دانش‌آموزان شرکت کردند.

دریکوند با بیان این‌که در جشنواره نوجوان خوارزمی متوسطه دوم 60 هزار دانش‌آموز لرستانی شرکت داشتند، گفت: جشنواره جابربن‌حیان با حضور 98 هزار دانش‌آموز در سطح استان لرستان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به برگزاری برنامه‌های متنوع در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان طرح «نماد» با حضور 124 هزار دانش‌آموز و فعالیت 150 مربی کاربلد در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس لرستان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری کنگره شعر انقلاب بین دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان در 18 بهمن اشاره و تصریح کرد: در سال‌جاری جشنواره شهیدحججی در متوسطه دوم با محتوای طرح آشنایی با زندگی حججی برگزار خواهد خواهد شد این در حالی‌است که ویژگی جشنواره‌های آموزش و پرورش حضور داوطلبانه دانش‌آموزان است.

دریکوند گفت: برای به ثمر نشاندن انقلاب هزاران شهید تقدیم شد لذا وظیفه ماست تا ذهن و فکر جوان را در راستای تحکیم انقلاب است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان