سیروس پورموسوی:

فولاد غریب است/باید مقابل نفت پیروز می‌شدیم

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد باید بیشتر حمایت شود ولی اکنون بسیار غریب هستیم.

فولاد غریب است/باید مقابل نفت پیروز می‌شدیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی عصر امروز پس از تساوی خانگی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: از هواداران خود بابت اینکه موفق به کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی نشدیم عذرخواهی می‌کنم ولی واقعاً در این بازی شایسته پیروزی بودیم ولی روی یک غافلگیری گل دریافت کردیم.

وی افزود: بعد از اینکه گل دریافت کردیم، فرصت‌های خوبی برای جبران به دست آوردیم ولی آنها را هدر دادیم اما خوشبختانه در دقایق پایانی موفق به زدن گل تساوی شدیم. صنعت نفت هم در این بازی به خوبی ظاهر شد و آنها بعد از شکست در برابر استقلال تهران در جام حذفی به خوبی ریکاوری کرده بودند.

پورموسوی در خصوص عادلانه بودن نتیجه این بازی نیز گفت: ما 100 درصد این بازی را باید با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم ولی از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین بیان کرد: از طالقانی و ممبینی به عنوان دو خوزستانی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال می‌خواهم که بیشتر از تیم ما حمایت کنند زیرا ما اکنون غریب هستیم.

پوروموسوی همچنین درباره استفاده از صابر حردانی نیز گفت: ما زمانی از این بازیکن استفاده می‌کنیم که فضای لازم برای این کار باشد چرا که او سرعتی است و نیاز به فضا دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر