در گفت‌وگو با میزان مطرح شد

سهم ۴۰ درصدی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در برنامه چهارم توسعه قضایی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به سهم حدود ۴۰ درصدی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در برنامه پنج‌ساله چهارم توسعه قضایی گفت: ساختمان جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در تهران تا یک سال آینده در صورت تأمین اعتبارات تکمیل خواهد شد و ساختمان‌های جدید سازمان‌های قضایی استان‌های کرمانشاه و لرستان هم در دست احداث است.

ابراهیم مهرانفر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح از بدو تشکیل تاکنون مسیر رو به رشد خود را ادامه داده است، تصریح کرد: در دوره مدیریت جدید با شناخت نقاط ضعف و قوت دوره‌های قبل، تلاش شده نقاط ضعف مرتفع و نقاط قوت تقویت شود و بعد هم با بهبود مستمر و ارتقاء شاخص‌ها و برنامه‌ها به هدف سازمان در دوره جدید که سرآمدی است، برسد.

وی با اشاره به اینکه لازمه سرآمد شدن سازمان شکل‌گیری مثلث مدیریت کارآمد، نیروی انسانی مطلوب و ابزار و اطلاعات مورد نیاز است، گفت: مدیری موفق است که با به‌کارگیری منابع انسانی، بسیج امکانات، سازماندهی و برنامه‌ریزی بتواند سازمان را هدایت کرده و به اهداف از پیش تعیین شده رهنمون سازد.

معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به سهم حدود 40 درصدی سازمان قضایی نیروهای مسلح در برنامه پنج‌ساله چهارم توسعه قضایی گفت: با توجه به سهم 40 درصدی، یک کار جهادی برعهده داریم.

وی با بیان اینکه قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح نقش مهمی در تأمین امنیت کشور دارند، گفت: در همه نظام‌های دنیا، نیروهای مسلح مسئول و متولی حفظ امنیت هستند و این مسئولیت سنگین زمانی محقق خواهد شد که سالم و پاک باشند و یکی از نهادهایی که در کشورمان نقش مهمی در حفظ و سلامت این نیروها دارد، سازمان قضایی است.

وی افزود: قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح علاوه بر رسیدگی به جرایم نیروهای مسلح با حضور در یگان‌ها و توجیه و آموزش نظامیان نقش مهمی در صیانت از نیروهای مسلح به دوش دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع در خصوص مهمترین فعالیت های عمرانی سازمان قضایی نیروهای مسلح در یک سال گذشته گفت: ساختمان‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان شرقی در تبریز، مجتمع قضایی غرب استان تهران و یادمان شهید گمنام در سازمان مرکز به بهره‌برداری رسید و ساختمان جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح در تهران تا یک سال آینده در صورت تأمین اعتبارات تکمیل خواهد شد و ساختمان‌های جدید سازمان‌های قضایی استان‌های کرمانشاه و لرستان هم در دست احداث است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر