ماهان شبکه ایرانیان

برنامه روزهای فرهنگی ایران در ترکمنستان اعلام شد

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در ترکمنستان، طی روزهای ۱۸ تا ۲۰ بهمن‌ماه جاری، روزهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان را برگزار می‌کند.

برنامه روزهای فرهنگی ایران در ترکمنستان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آیین افتتاحیه این برنامه فرهنگی بعد از ظهر چهارشنبه 18 بهمن‌ماه با حضور مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل کاخ مقاملار مرکز فرهنگی دولتی ترکمنستان، برگزار می‌شود.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای برگزاری هفته فرهنگی ایران در ترکمنستان، گروه 40 نفره از هنرمندان کشورمان را به عشق‌آباد (پایتخت ترکمنستان) اعزام می‌کند.

اجرای کنسرت موسیقی، برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی در موزه هنرهای تجسمی ترکمنستان، برگزاری نشست تخصصی هنرمندان صنایع دستی دو کشور، نمایش فیلم‌های سینمایی در سینمای عشق‌آباد، اجرای کنسرت موسیقی مشترک کودکان ایران و ترکمنستان در تئاتر عروسکی ترکمنستان و ... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای برگزاری روزهای فرهنگی ایران در ترکمنستان هستند.

همچنین آیین اختتامیه و پایانی این رویداد هنری و فرهنگی، روز جمعه 20 بهمن‌ماه در سالن تئاتر درام موسیقی ملی مختومقلی عشق‌آباد، با اجرای کنسرت مشترک ایران و ترکمنستان، برگزار خواهد شد.

هیأت فرهنگی و هنری ایرانی حاضر در رویداد، از مکان‌های تاریخی و گردشکری عشق‌آباد، قلعه نساء و موزه دولتی مرکز فرهنگی دولتی ترکمنستان، بازدید خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان