علاسوند: از گیتی پسند انتظار نداشتیم

رضا لک: بیشتر نگران بازیکنانم بودم تا نتیجه بازی

سرمربی گیتی پسند می گوید در بازی دیروز نگران سلامتی بازیکنانش بوده اما سرمربی حفاری معتقد است حریف نباید با ترک زمین، قاعده بازی را به هم می زد.

رضا لک: بیشتر نگران بازیکنانم بودم تا نتیجه بازی

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم، دیروز(جمعه) با نتیجه سه بر یک از سد گیتی پسند اصفهان گذشت. با این نتیجه گیتی پسند تنها یک امتیاز بیشتر نسبت به دبیری در صدر جدول باقی ماند و برای رسیدن به قهرمانی در هفته پایانی باید از سد یاسین پیشرو بگذرد. حفاری اهواز هم با 54 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

رضا لک در گفت و گو با ایسنا، درباره شکست در این بازی گفت: بازی خوبی نبود و با توجه به شرایط حاکم بر ورزشگاه، نگران بودیم اتفاق بدی برای بازیکنانمان نیفتد. به هر حال چند بازیکن دو کارته داشتیم و نیاز بود آنها را برای بازی آخر لیگ حفظ کنیم. خدا را شکر می‌کنم در پایان هم این اتفاق افتاد و هیچ یک از آنها مصدوم و محروم نشدند. امیدوارم هفته آینده با همه نفرات به مصاف یاسین پیشرو برویم و با کسب سه امتیاز، جشن قهرمانی را برپا کنیم.

سرمربی گیتی پسند همچنین درباره ثبت نتایج ضعیف و تجربه چهار باخت از پنج بازی اخیر عنوان کرد: اتفاقاتی هست که باید مدیریت کنیم. زحماتی که بازیکنانمان طی یک فصل کشیدند، نتیجه اش این است که هنوز صدر جدولیم. اما باید قبول کنیم که در حین مسابقات بازیکن زیادی از دست دادیم. ملی پوشان ما از اواخر فرودین سال جاری درگیر مسابقات هستند و بی وقفه کار می کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که احتمال قهرمانی تیمش را چقدر می داند، گفت: قطعا قهرمانی از آن ماست چون لیاقتمان کسب جام است و فکر می کنم این اتفاق بیفتد.

همچنین کیانوش علاسوند درباره پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند به ایسنا گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول تمام جریان بازی در اختیار ما بود. در جریان پاورپلی حریف هم بازی را کنترل کردیم و توانستیم مقتدرانه به پیروزی برسیم.

سرمربی حفاری اهواز درباره بیرون کشیدن چندباره تیم توسط مسئولان گیتی پسند، بیان کرد: با حاشیه‌های فوتسال مخالفم. دیروز اتفاقاتی افتاد که نباید می افتاد. پرتاب ترقه و فحاشی، به هیچ عنوان مورد تائید ما نیست اما نباید قواعد بازی را به هم بزنیم. خروج تیم از زمین آن هم در سطح لیگ ما از تیم بزرگی مثل گیتی پسند انتظار نمی‌رفت. این اتفاق در فوتبال افتاد و با آن برخورد جدی شد، امیدوارم با این کار گیتی پسندی ها هم برخورد جدی شود. ما باید خوبی های فوتسال را نشان دهیم تا زشتی هایش.

وی در پاسخ به این پرسش که شانس قهرمانی تیمش را چقدر می‌داند، عنوان کرد: شانس کمی روی کاغذ داریم اما تمام تلاشمان را می کنیم تا سال را با موفقیت تمام کنیم.

علاسوند در پایان درباره شکستن رکورد ناظم الشریعه و کسب بیشترین امتیاز برای حفاری اهواز در لیگ امسال به ایسنا گفت: رکوردها برای شکست است اما من هم کار خاصی نکرده ام و تلاش بازیکنانم بود. ما سال به سال باید پیشرفت کنیم و نشان دهیم فوتسال ما در سالی که تیم ملی سوم جهان شده، ارتقا پیدا کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر