شاید عده‌ای از خانم‌ها تصور کنند نمی‌توان در زمستان هم خوشپوش بود و هم گرم؛ و معمولا یکی از این‌ها یعنی گرما و خوشپوشی فدای دیگری می‌شود. اما لازم است بدانید گرما و خوش استایل بودن را با رعایت کردن نکاتی می‌توان با هم تجربه کرد؛ فقط کافی است به حرف طراحان توجه کنید و از آن‌ها ایده بگیرید. در ادامه این مطلب 3 استایل به شما پیشنهاد می‌دهیم تا زمستان 2018 را با خوشپوشی و احساس گرما سر کنید.

دامن:

اگر در یک شب زمستانی به مهمانی دعوت شده‌اید می‌توانید یک دامن چهارخانه که ترند زمستان امسال است را همراه کفش پاشنه بلند بپوشید. اما حالا که پایین تنه شما خیلی پوشیده نیست و ممکن است احساس سرما کنید بهتر است بالا تنه خود را بپوشانید و برای همین بلوز بافتنی  همراه با یک تاپ بپوشید و در نهایت یک کاپشن گرم.

ست لباس زنانه زمستانی

پیراهن:

طرفداران پوشیدن پیراهن در زمستان باید به دو نکته مهم توجه کنند؛ قد پیراهن و اندازه بوت . اگر پیراهن کوتاه می‌پوشید بهتر است حتما بوت بلند بپوشید و اگر پیراهنتان بلند است، بوت کوتاه. برای این که احساس گرمای خوبی داشته باشید می‌توانید زیر پیراهن جوراب شلواری بپوشید. در آخر هم یک کاپشن گرم و نرم علاوه بر تکمیل کردن زیبایی استایلتان، گرمای مطلوبی برای شما ایجاد می‌کند.

ست لباس زنانه زمستانی

شلوار جین :

شلوار جین و کت یکی از زیباترین و شیک‌ترین استایل‌ها برای زمستان است و علاوه بر زیبایی گرمای خوبی برای شما ایجاد می‌کند. شما می‌توانید یک بوت و کیف چرم دست بگیرید و زیبایی ظاهرتان را تکمیل کنید؛ و در نهایت با یک کاپشن گرم گرمای دلچسبی حس کنید.

ست لباس زنانه زمستانی