دانلود و معرفی برترین بازی‌های اندرویدی در سال ۲۰۱۸

از میان اقیانوس بی‌کران اپلیکیشن‌های اندروید و مخصوصا بازی‌های آن، همیشه یکی از سخت‌ترین کارها انتخاب و تجربه برترین عناوین موجود است که شاید تا حدودی بتوان آن را برحسب سلایق کاربران مختلف دانست، اما مراجعه به مقالاتی که به معرفی برترین عناوین فروشگاه پلی استور بصورت دسته‌ بندی شده یا کلی می‌پردازند همچنان یکی از بهترین روش‌ها محسوب می‌شود

دانلود و معرفی برترین بازی‌های اندرویدی در سال 2018

از میان اقیانوس بی‌کران اپلیکیشن‌های اندروید و مخصوصا بازی‌های آن، همیشه یکی از سخت‌ترین کارها انتخاب و تجربه برترین عناوین موجود است که شاید تا حدودی بتوان آن را برحسب سلایق کاربران مختلف دانست، اما مراجعه به مقالاتی که به معرفی برترین عناوین فروشگاه پلی استور بصورت دسته‌ بندی شده یا کلی می‌پردازند همچنان یکی از بهترین روش‌ها محسوب می‌شود. مهم نیست این عناوین در چه سالی عرضه شده باشند و قدیمی باشند یا جدید، مهم این است در این مقاله به معرفی بازی‌هایی می‌پردازیم که همچنان در سال 2018 موفق هستند و می‌توانند کاربران را با هر سبک و خصوصیاتی که دارند سرگرم و راضی کنند. با ما همراه تا در ادامه به معرفی و دانلود این بازی‌ها بپردازیم.

Crashlands

Crashland نام یک بازی ماجراجویانه با المان‌های مختلفی است که مجموعه تمام آن‌ها در کنار یکدیگر باعث بوجود آمدن عنوانی مفرح شده است و به جرئت می‌توان آن را به عنوان یکی از برترین بازی‌های بدون نیاز به اینترنت اندروید دانست. در این بازی همچون عناوین نقش آفرینی به بالا بردن لول شخصیت خود می‌پردازید، وسایل و ابزار گوناگون را ساخته و استفاده می‌کنید و به جنگ با دشمنانتان می‌روید. درواقع آزادی عمل بالا و وجود زمینه‌های مختلف برای انجام دادن کارها از جمله نکات مثبت Crashland محسوب می‌شود. همچنین شما می‌توانید وارد خط داستانی بازی شده و دنیا را از شر تبهکاری که قصد نابودی آن را دارد نجات دهید. Crashlands یکی از نامزد‌های برترین بازی عرضه شده در سال 2016 بوده است و می‌توانید آن را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Hearthstone: Heroes of Warcraft

بازی‌های کارتی نیز دارای بخش‌های چند نفره جذاب هستند. در Heartstone می‌بایست بهترین مجموعه کارت را جمع‌آوری کرده و سپس به رقابت با دیگر بازیکنان بصورت آنلاین بپردازید. این قابلیت نیز وجود دارد تا درمقابل هوش مصنوعی بازی کنید تا تجربه لازم برای ورود به بخش چند نفره را کسب کنید و به مشکل برنخورید. شما می‌توانید Heartstone را برروی اندروید یا کامپیوترهای شخصی تجربه کنید. HeartStone یکی از محبو‌ب‌ترین بازی‌های کارتی اندروید است که بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای مختلف از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

 


Minecraft

ماینکرفت قطعا یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند سال اخیر جهان است که توانسته است با ظاهر ساده و مکانیزم‌های جالب خود به موفقیت‌های متعددی دست پیدا کند. ورژن تلفن‌های هوشمند آن که با نام Minecraft: Pocket Edition  شناخته می‌شود  گرچه به پای نسخه کامپیوتر یا کنسولی آن نمی‌رسد اما به مرور و با منتشر شدن آپدیت‌های مختلف در حال کامل‌تر و بهترتر شدن است. اگر بخواهیم برای کسانی که تجربه بازی کردن ماینکرفت را نداشته‌اند آن را توضیح دهیم، می‌توانیم بگوییم شما با قرارگیری در یک دنیای منحصر به فرد شروع به دست و پا کردن یک زندگی ساده برای خود می‌کنید و در این مسیر از چوب درختان، سنگ، شن و… اقدام به ساخت مصالح یا ابزار مورد نیاز خود کرده و از خودتان در مقابل خطرات مختلف دفاع می‌کنید. Minecraft: Pocket Edition با قیمت 6٫99 دلار در فروشگاه پلی‌استور قابل دریافت است و اخیرا قابلیت پشتیبانی از گیم‌پد نیز به آن اضافه شده است.

 


Monument Valley 1 and 2

Monument Valley 2 در بسیاری از جشنواره‌ها و بوسیله بسیاری از وبسایت‌ها و مراجع معتبر به عنوان برترین بازی تلفن‌های هوشمند در سال 2017 انتخاب شد، پس توضیح بیشتری درخصوص میزان خوب بودن بازی نمی‌توان داد! شباهت‌های بسیار زیادی میان نسخه دوم با اول بازی وجود دارد و نحوه پیشروی در بازی و سبک پازل‌های آن به همان زیبایی و دقت پیشین طراحی شده‌اند. اما این بار یک شخصیت دوم نیز حضور دارد که حرکت کردن شما را در طی مراحل بازی متفاوت از قبل می‌کند. Monument Valley 2 یک بازی نسبتا کوتاه است که تمرکز اصلی خود را برروی کیفیت بازی قرار داده تا طولانی‌تر کردن محتوای آن و در این زمینه نیز به موفقیت فراوانی دست پیدا کرده است. شما می‌توانید هر کدام از دو قسمت Monument Valley را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


بازی‌های ساخته شده توسط Noodlecake

می‌توان استودیو NoodleCake را یکی از منحصر بفردترین استودیوهای بازی سازی برای اندروید دانست. از عناوین عرضه شده توسط این استودیو می‌توان به دو قسمت از سری بازی‌های Framed در سبک پازل، Alto’s Adventure در سبک رانر بی‌نهایت، RealMyst برای طرفداران سبک معمایی و پازل، Wayward برای علاقه‌مندان به سبک اکشن/ماجراجویی، Island Data برای طرفداران سبک شوتر، Mikey Shorts برای طرفداران سبک پلتفورمر و… اشاره کرد. تمامی عناوین ذکر شده با قیمت‌های مختلف از طریق فروشگاه پلی استور قابل دریافت هستند.

 


Pokemon Go

Pokemon Go به محض انتشار در سال 2016 توانست دنیای بازی‌های اندرویدی را متحول کند و به سرعت به عنوان یکی از محبوب‌ترین عناوین تاریخ اندروید و همچنین یکی از برترین بازی‌های تاریخ این سیستم عامل شناخته شود. روند بازی به این گونه است که شما تلفن هوشمند خود را در دست گرفته و در دنیای واقعی شروع به قدم زدن می‌کنید و در همین حین نیز به جمع آوری پوکمون‌های مختلف و نبرد برای تصاحب Gymهای مختلف مشغول می‌شوید. پشتیبانی خوب نینتندو طی این مدت و عرضه بروز رسانی‌های متنوع باعث شده است تا همچنان بتوان Pokemon Go را به عنوان یکی از برترین عناوین اندروید در سال 2018 نامید. شما می‌توانید Pokemon Go را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Riptide GP

یکی دیگر از بازی‌های ریسینگ / مسابقه‌ای موفق اخیر برای سیستم‌ عامل اندروید Riptide GP: Renegade نام دارد. در این بازی می‌بایست برخلاف دیگر عناوین مسابقه‌ای کهه معمولا با موتور سیکلت‌ یا ماشین‌های مسابقه‌ای انجام می‌شود با استفاده از جت اسکی به مسابقه دادن بپردازید. موج‌های به وجود آمده برروی سطح آب در این بازی حکم موانع را ایفا می‌کنند و بازی را سخت‌تر و چالش ‌برانگیزتر می‌کنند. همچنان که شما به پیشروی در بازی ادامه می‌دهید این فرصت را پیدا می‌کنید تا جت اسکی خود را ارتقا داده و برای مسابقه‌های سخت‌تر آماده شوید. بخش چند نفره Riptide GP: Renegade دارای مودهایی همچون Split Screen یا Head To Head است که بسیار جذاب هستند. شما می‌توانید این بازی را با قیمت 2٫99 دلار از فروشگاه پلی‌ استور دریافت کنید.

 


بازی‌های ساخته شده توسط راک‌استار

کمپانی راک‌استار به عنوان بزرگ‌ترین و موفق‌ترین سازنده بازی‌های ویدیویی نیز چند سالی است که وارد میدان شده و عناوین قدیمی خود را برای سیستم‌ عامل‌های مختلف همچون اندروید و ios منتشر کرده است. شاید محبوب‌ترین و برترین بازی‌های عرضه شده برای اندروید توسط این کمپانی را بتوان سری GTA نامید. آخرین و جدیدترین بازی منتشر شده توسط راک‌استار برای تلفن‌های هوشمند نسخه بازسازی شده Bully است که سال‌ها پیش برروی کنسول Playstation 2 منتشر شده بود. Bully با ظاهری بهتر و مکانیزم‌های گیم‌پلی متفاوت این بار برروی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های مختلف توانست خاطرات خوش سال‌های گذشته را تداعی کند. همچنین اکثر بازی‌های منتشر شده توسط راک‌استار از کنترلرهای اندرویدی پشتیبانی می‌کنند.

 


Rollercoaster Tycoon

تعداد بازی‌های کلاسیک بازسازی شده برروی اندروید بسیار زیاد است. یکی دیگر از این بازی‌ها Rollercoaster Tycoon Classic نام دارد که به شما این آزادی را می‌دهد تا شهربازی مخصوص خود را ساخته و از این طریق شروع به کسب درآمد و توجه مردم کنید. برد یا باخت شما نیز درواقع به همین امر بستگی دارد. همانطور که از سبک بازی مشخص است، شما می‌توانید ساعت‌ها به طراحی شهربازی خود پرداخته و از این تجربه لذت ببرید، همچنین صفحه نمایش بزرگ تبلت‌ها به شما این اجازه را می‌دهند تا در هنگام طراحی ترن‌های هوایی جزئیات را بهتر مشاهده کرده و اینکار آسان‌تر شود. همچنین یک محتوی اضافه نیز برای بازی منتشر شده است که می‌توانید از طریق پرداخت درون برنامه‌ای آن‌ را دریافت کنید. Rollercoaster Tycoon Classic با قیمت 5٫99 دلار از طریق فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

 


بازیهای ساخته شده توسط Square Enix

Square Enix را می‌توان جزو برترین توسعه دهندگان بازی‌های رترو دانست که امروزه بسیاری از عناوین خاطره‌انگیز خود را که سال‌ها پیش برروی پلتفورم‌های مختلف عرضه شده بودند برروی تلفن‌های هوشمند پورت کرده است. برخی از این بازی‌ها شامل قسمت‌هایی از سری بازی‌های Final Fantasy، Dragon Quest، Adventure Mana، Secret Of Mana، Chrono Trigger، Final Fantasy Tactics، Wotl، The World Ends With You و… می‌شود. کاربرانی که به دنبال بازی‌های رترو با سبک نقش آفرینی یا RPG هستند می‌بایست از عناوین ذکر شده شروع کنند یا به عبارتی حتما آن‌ها را تجربه کنند. Square Enix بابت پورت این بازی‌ها یا به عبارتی انتشار آن‌ها هزینه خرید نسبتا زیادی را دریافت می‌کند اما دیگر خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای یا تبلیغات نخواهد بود. اما استودیو Square Enix علاوه بر عناوین فوق تنها به منتشر کردن نسخه‌های مختلف Final Fantasy مشغول نبوده است، بلکه از دیگر عناوین منتشر شده از طرف این استودیو می‌توان به سری بازی‌های Go اشاره کرد که هرکدام با فضای یکی از عناوین مشهور ساخته شده توسط استودیو طراحی شده است. ساز و کار بازی‌ها ساده بوده و مانند بازی‌های فکری/فیزیکی دارای پازل می‌باشد. شما با شروع کردن از یک طرف بازی وظیفه دارید تا به سمت سوی دیگر نقشه حرکت کنید و در این بین به حل پازل‌های مختلف و رد شدن از مراحل مختلف بازی بپردازید. همانطور که گفته شد فضای هر بازی برگرفته از یکی از عناوین مشهور این استودیو است، برای مثال در Lara Croft Go شما وظیفه دارید از حمله کارها فرار کرده، در خرابه‌ها به گشت و گذار پرداخته و تلاش کنید تا گنجینه‌های پنهان موجود را پیدا کنید. شما می‌توانید هر یک از بازی‌های ذکر شده را با قیمت‌های مختلف از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


بازی‌های ساخته شده توسط Telltale

از دیگر استودیو‌های بسیار معروفی که در سال‌های اخیر عناوین متعددی را در سبک پازل برای پلتفورم تلفن‌های هوشمند عرضه کرده‌اند می‌توان به Telltale اشاره کرد. از مهم‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های این استودیو که برروی تلفن‌های همراه بوسیله گیم‌پدها قابل بازی هستند میتوان به The Walking Dead، Game Of Thrones، Batman، Tales From Borderlands، The Wolf Among Us و… اشاره کرد. تمام این عناوین داستانی را طی پنج قسمت مجزا تعریف کرده و با گیم‌پلی متفاوت و گرافیک هنری زیبای خود  کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده‌اند. تمامی عناوین ذکر شده برروی تلفن‌های هوشمند رایگان بوده اما دارای پرداخت درون‌برنامه‌ای می‌باشند، شما می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه پلی‌استور دریافت کنید.

 


سری بازی‌های The Room

سری بازی‌های The Room از شهرت بالایی درمیان طرفداران سری بازی‌های پازل برخوردار است. برای مثال The Room 3 آخرین نسخه از سری بازی‌های The Room است که می‌توان آن را به عنوان بهترین نسخه در سری معرفی کرد. گرافیک فوق العاده، پازل‌های بکر و جدید و المان‌های جدید اضافه شده به بازی برای کمک کردن به کاربران جهت حل پازل‌ها باعث می‌شوند تجربه The Room 3 بسیار متفاوت شود. بازی تقریبا کوتاه است اما سازندگان برای یکنواخت نکردن بازی و بالا بردن دقت بازیکنان پایان‌های مختلفی برحسب نحوه بازی کردن کاربران در نظر گرفته‌اند که موجب می‌شود برای رسیدن به پایان صحیح بازی وقت و دقت بیشتری مصرف کنید. علاوه بر قسمت سوم از این سری بازی‌ها، دو قسمت اول نیز جزو برترین بازی‌های آفلاین اندروید محسوب می‌شوند. The Room 3 با قیمت 3٫99 دلار از فروشگاه پلی استور قابل خرید است.

 


This War of Mine

This War Of Mine یکی از شاهکارهای بی چون و چرای سال 2015 بود که علاوه بر کامپیوترهای شخصی برروی اندروید و ios نیز منتشر شد و بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرد. بازی نمایی از تلخ‌ترین لحظات جنگ یعنی زندگی مردم عادی را نشان می‌دهد و شما وظیفه نگهداری از افراد موجود در یک پناهگاه را به عهده دارید. به همین خاطر باید در مواقعی تصمیمات سخت و دشواری را گرفته و تا جایی که می‌توانید جان انسان‌های کم‌تری را به خطر بیندازید. در این راه می‌توانید ابزار و وسایل گوناگونی را ساخته و برای پیدا کردن تجهیزات، آب و غذا، دارو و… شب‌ها به ساختمان‌های متروکه رفته و شروع به جستجو در آن‌ها کنید. This War Of Mine یک تجربه بی‌نظیر برای تمام افرادی است که می‌خواهند سختی‌ها و مشکلات جنگ را درک کنند. شما می‌توانید این بازی را با قیمت 14٫99 دلار از فروشگاه پلی‌استور خریداری کنید.

 


Unkilled

زامبی‌ها در طی سال‌های اخیر شخصیت‌های مناسبی برای بازی سازی بوده‌اند. اما این بار برای فرار از دست آن‌ها تلاش نمی‌کنید، بلکه برای کشتن تمامی آن‌ها دست به کار میشوید! Unkilled نام یک بازی اکشن/شوتر اول شخص است که توسط استودیو Madfire Games که سازنده سری بازی‌های Dead Triger است منتشر شده است. Unkilled دارای 150 مرحله داستانی، دو ماد مختلف برای بخش چند نفره آنلاین و تعداد بسیار زیادی اسلحه و آیتم‌های گوناگون برای جمع آوری است. همچنین مسابقات و رخداد‌های گوناگون، قابلیت‌های مختلف برای ارتقاء اسلحه‌ها و… نیز اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی گرافیک خارق‌العاده آن است که اگر دستگاه شما دارای یک پردازنده تگرا X1 باشد حتی بهتر نیز می‌شود! شما می‌توانید Unkilled را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Vainglory

بی‌شک برترین بازی سبک MOBA برای تلفن‌های هوشمند Vainglory است. اگر با سبک MOBA آشنایی ندارید، در خصوص آن می‌توان گفت شما به همراه یک بازیکن دیگر بصورت آنلاین به عنوان مهاجم یا دفاع کننده انتخاب می‌شوید، سپس به دفاع در برابر تیم دو نفره مهاجم پرداخته یا برای شکست آنان حمله‌ور می‌شوید. علاوه بر امکان ارتقا نیروها و تجهیزات که تاثیر زیادی بر روند بازی دارد، داشتن استراتژی و حمله هوشمندانه نیز می‌تواند در پیروزی به شما کمک کند. همچنین در بازی 30 شخصیت مختلف برای آزاد کردن و گیم ‌مودهای مختلف برای  بازی‌هایی با سبک MOBA اخیرا بسیار محبوب شده‌اند و کاربران زیادی را به خود جذب کرده‌اند، Vainglory نیز یکی از همین بازی‌های موفق است که تجربه آن را به شما توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید این بازی را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر