"تا به حال لباسی پس گرفته نشده است"

چمنیان: هر چند اردو یک بار به ما لباس می‌دهند/ بودجه نوجوانان، یک صدم بزرگسالان هم نیست

سرمربی تیم ملی نوجوانان می‌گوید بازیکنانش بعد از چهار، پنج اردو، یک دست لباس جدید از فدراسیون می‌گیرند و تا به حال لباسی پس گرفته نشده است.

چمنیان: هر چند اردو یک بار به ما لباس می‌دهند/ بودجه نوجوانان، یک صدم بزرگسالان هم نیست

عباس چمنیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان در سیرجان و در باشگاه گل گهر اظهار کرد: امشب (سه‌شنبه) اردوی تیم ملی تمام می‌شود. یک‌شنبه یک بازی دوستانه با جوانان گل گهر داشتیم و امروز هم با تیم نوجوانان این باشگاه بازی می‌کنیم. بازی با جوانان این باشگاه خیلی خوب بود. تیم گل گهر جزو تیم‌های خوب جوانان لیگ برتر است. این بازی به لحاظ فیزیکی و جنگندگی خیلی خوب بود و تیم محک خوبی خورد. با وجود مساوی شدن بازی، می‌توانستیم گل بزنیم. مساله مهم این بود که بازیکنان در یک بازی سخت خارج از تهران محک خوردند و توانستیم نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کنیم.

او درباره برگزاری بازی دوستانه در سیرجان گفت: زمین چمن ورزشگاه امام (ع) برای برگزاری بازی و تمرین خوب است ولی مشکل اصلی ما بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی است. برگزاری بازی با تیم‌های قوی ایران خوب است اما مهم‌ترین نیاز بازیکنان ما کسب تجربه بین‌المللی است.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره خبر پس گرفتن البسه تیم ملی جوانان از بازیکنان این تیم در نمازخانه گفت: در جریان این قضیه نبودم. این موضوع مربوط به زمانی است که از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا از اردن بازگشتند. در یک سال و چند ماهی که در تیم ملی هستم، چنین اتفاقی نیفتاده است. لباس‌ها در اختیار بازیکنان است و تا چند اردو از همین لباس‌ها استفاده می‌کنند. برای هر اردو به بازیکنان لباس نمی‌دهند. حداقل در رده‌های پایه این طور نیست. بعد از چند اردو، به بازیکنان لباس جدید می‌دهند اما این که لباس‌ها را از بازیکنان بگیرند، تاکنون شاهد نبوده‌ام.

چمنیان درباره کمبود بازی‌های تدارکاتی تیم ملی با تیم‌های خارجی گفت: مسئولان و مدیران فدراسیون در حال رایزنی هستند. تمرکز فوتبال ما روی تیم ملی بزرگسالان است و پیگیری کارهای تیم ملی نوجوانان مقداری کمرنگ شده است. امیدوارم بعد از جام جهانی امور تیم ملی نوجوانان را جدی‌تر پیگری کنند. البته ساکت قول داد این مشکل را حل کند. ما دائما این دغدغه را مطرح می‌کنیم. حضور تیم ملی ما در جام جهانی بزرگسالان بسیار مهم است. به محض تمام شدن جام جهانی باید روی تیم ملی متمرکز شوند. تنها تیمی هستیم که باید این دغدغه را مطرح کنند. ما برای آن طرف سال به سفر خارجی نیاز داریم و حداقل باید 12 بازی خارجی انجام دهیم. برای رسیدن به مرحله پایانی باید شش دیدار انجام دهیم و بر همین اساس باید دو برابر این مسابقات دیدار دوستانه بین المللی داشته باشیم.

او با بیان این که بودجه آماده سازی تیم ملی نوجوانان یک صدم تیم ملی بزرگسالان هم نیست گفت: از نظر اردوها، لباس و ... همه چیز خوب است و ما مشکلی هم نداریم. در سفر سیرجان هم جدا از مهمان نوازی گل گهر، فدراسیون بخش زیادی از هزینه‌ها را متحمل شد. آقای ساکت با دید باز با درخواست ما موافقت کردند اما 10 تا از این سفرها، جای یک بازی بین المللی را نمی‌گیرد. حتی بازی با ضعیف‌ترین تیم آسیا هم ارزشمند است. بازیکنان ما باید با تیم‌های شرق آسیا و حوزه خلیج فارس بازی کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر