محمد غلامی:

سپیدرود برای خارج شدن از این وضعیت نیاز به حمایت مسئولان دارد

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: شرایط تیم ما این روزها خوب نیست و به حمایت مسئولان نیاز داریم.

سپیدرود برای خارج شدن از این وضعیت نیاز به حمایت مسئولان دارد

به گزارش خبرنگار مهر محمد غلامی پس از شکست سه بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: نتوانستیم بازی ای را که مد نظرمان بود مقابل استقلال انجام دهیم. متاسفانه حواشی روزهایی که برای سپیدرود بوجود آمده در روند تیمی ما هم تاثیرگذاشته و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شده تا بتوانیم به روزهای خوب بازگردیم.

غلامی خاطرنشان کرد: امروز شرمنده هواداران شدیم اما آنها شرایط ما را درک می کنند و می دانند که روزهای سختی را پشت سر می گذاریم. بنابراین انتظار داریم همچنان از ما حمایت کنند تا بتوانیم با حمایت آنها همچنان دلگرم بوده  و نتایج قابل قبولی در دیدارهای بعدی کسب کنیم.

وی در خصوص حواشی که این روزها برای علی کریمی بوجود آمده گفت: من نمی توانم در این خصوص زیاد دخالت کنم اما تنها آرزو می کنم که یک اتفاق خوبی در پیش باشد تا این مشکلات هر چه زودتر حل شده و کریمی با آرامش کامل در تمرینات حضور پیدا کرده و بتوانیم در کنار یکدیگر دیدارهای آینده را با موفقیت به پایان برسانیم.

مهاجم سپیدرود رشت در پایان خاطرنشان کرد: این روزها سپیدرود به کمک مسئولان استانی نیاز دارد و امیدوارم آنها تنها نماینده ایران در لیگ برتر را تنها نگذاشته تا بتوانیم در کنار یکدیگر آینده خوبی داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر