با رقیب ۳۶۵ اسب بخاری آئودی RS۳ آشنا شوید!

برای همه روشن است که کمپانی BMW با اضافه کردن یک گرن کوپه سری ۲ چهار در، در حال برنامه ریزی برای توسعه خط تولید خود می‌باشد اما اکنون وبسایت اتو کار اخباری که همگی در انتظارش بودیم را تایید کرده است : در صف اول این خط تولید مدل جدید M۲ قرار می‌گیرد که از آنجا که اساسا نسخه کاربردی‌تر مدل پرفورمنس بالای M۲ به شمار می‌رود، می‌تواند به یکی از پر فروش ...

با رقیب 365 اسب بخاری آئودی RS3 آشنا شوید!

برای همه روشن است که کمپانی BMW با اضافه کردن یک گرن کوپه سری 2 چهار در، در حال برنامه ریزی برای توسعه خط تولید خود می‌باشد اما اکنون وبسایت اتو کار اخباری که همگی در انتظارش بودیم را تایید کرده است : در صف اول این خط تولید مدل جدید M2 قرار می‌گیرد که از آنجا که اساسا نسخه کاربردی‌تر مدل پرفورمنس بالای M2 به شمار می‌رود، می‌تواند به یکی از پر فروش‌ترین خودرو‌های مدل M تبدیل شده و بعد از مدت‌ها به عنوان یکی از بهترین‌ خودرو‌های متمرکز بر راننده این کمپانی در نظر گرفته شود. طبق گفته‌های این نشریه، مدل BMW M2 گرن کوپه در سال 2019 و با خروجی قدرت 365 اسب بخار وارد نمایشگاه‌های خودرو خواهد شد.

بر خلاف رقبای اصلی این شرکت یعنی آئودی RS3 و مرسدس AMG CLA 45، همتای چهار در جدید M2 از یک موتور به صورت طولی نصب شده و سیستم دیفرانسیل عقب بهره می‌برد. همانند هم قطار دو در خود، مدل M2 گرن کوپه نیز مجهز به یک موتور 3 لیتری شش سیلندر این لاین توربو شارژ با خروجی قدرت 365 اسب بخار خواهد بود و همچنین از یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعته برای سنتی گرایان به صورت پیش فرض و یا یک سیستم هفت سرعته دو کلاج اتوماتیک بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که عملکرد این خودرو دقیقا مطابق مدل M2 کوپه باشد، در نتیجه مدل M2 گرن کوپه بایستی از توانایی کافی برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر در ساعت در 4٫5 ثانیه برخوردار باشد گرچه احتمالا بدنه‌‌ی سنگین‌تر این خودرو تاثیر اندکی بر عملکرد آن خواهد گذاشت. گذشته از این سرعت اوج گرن کوپه احتمالا به 155 مایل بر ساعت به صورت برقی محدود خواهد شد.

آپشن پکیج M Driver در مدل M2 کوپه، سرعت اوج را به 168 مایل بر ساعت افزایش می‌دهد اما ارائه شدن دوباره چنین پکیجی برای M2 گرن کوپه فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. خوشبختانه زمان انتظار برای کسانی که همچنان منتظر فرا رسیدن مدل سرسخت جدید M2 کوپه هستند به پایان خود نزدیک شده است. چرا که طبق آخرین شایعات، رقیب مدل  M2در ماه آوریل و با موتور توربو دو قلو S55 که اکنون در مدل‌های M3 و M4 موجود بوده و دارای قدرت کاهش یافته 405 اسب بخار می‌باشد به نمایش گذاشته خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر