تمهیدات شهرداری حرم امام برای مراسم شب هفت آیت الله هاشمی

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام (ره) از آمادگی کامل این سازمان برای برپایی مراسم هفتمین شب ارتحال آیت الله هاشمی خبر داد و افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسم در حرم مطهر امام خمینی (ره) و اطراف آن در نظر گرفته شده است.

تمهیدات شهرداری حرم امام برای مراسم شب هفت آیت الله هاشمی

اکبر توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: سازمان بهشت زهرا (س) در راستای وظایف سازمانی و همچنین  ادای دین به یار دیرین انقلاب، امام و رهبری در جلسه‌ای ویژه و از دو روز گذشته تمهیدات ویژه‌ای برای حضور هرچه باشکوه‌تر مردم ایران اسلامی در این مراسم در نظر گرفته است.

وی افزود: بر همین اساس اطلاع رسانی مراسم هفتمین شب ارتحال یار دیرین و همسنگر رهبری مقابل درب‌های ورود و خروج انجام خواهد شد. همچنین بنرهای این مراسم نیز در تمام سطح حرم مطهر امام راحل و بهشت زهرا(س) نصب شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی حضور گسترده مردم برای تجدید یاد و خاطره و قرائت فاتحه، در بهشت زهرا تمهیدات ویژه ترافیکی و هماهنگی جهت سهولت در  عبور و مرور خودروها با پلیس راهور صورت گرفته است. همچنین اقدامات خدمات شهری از جمله رفت و روب و علامت گذاری معابر انجام شده است.

توکلی تاکید کرد: برای سهولت تردد شهروندان به ویژه سالمندان، 30 دستگاه ماشین برقی در رینگ داخلی حرم مطهر امام راحل از ساعت 14 و پس از پایان مراسم  فعال است.

انتهای پیام

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر