۹ وسیله‌ای که برای مرتب شدن کمد کوچک شما کاربرد دارند

وقتی که زندگی جدید خود را با همسرتان آغاز می‌کنید، احتمالا ناچار خواهید شد که کمی دکوراسیون منزل خود را، برای شروع یک زندگی دو نفره تغیییر دهید

 وقتی که زندگی جدید خود را با همسرتان آغاز می‌کنید، احتمالا ناچار خواهید شد که کمی دکوراسیون منزل خود را، برای شروع یک زندگی دو نفره تغیییر دهید. یکی از اولین چیزهایی که تغییرات زیادی خواهد داشت کمد لباس‌های شما خواهد بود. به صورت ناگهانی تمام وسایل شما دو برابر خواهد شد و شما ناچار هستید فضای کمد خود را برای دو برابر شدن لباس‌ها، کفش‌‌ها، کیف و سایر وسایل آماده کنید. اما خوش شانسی شما این است که می‌توانید از نظرات شریک زندگی خود در این زمینه کمک بگیرید و البته در ادامه‌ی این مقاله با بنیتا همراه باشید. قصد داریم، 9 وسیله‌ای را به شما پیشنهاد کنیم که در چنین شرایطی به کمک شما خواهند آمد.

 

 محلی برای زیورآلات شما

 جای زیور آلات خانم ها به علت اینکه زیور آلات زیادی دارند، به مکانی احتیاج دارند تا بتوانند این زیورآلات را به صورت مرتب و کاملا در دسترس، در منزل خود داشته باشند. پیشنهاد ما این است، که چنین طبقه‌هایی را تهیه کنید و زیور الات خود را بر روی آن آویزان کنید. اگر منزل کوچکی دارید می‌توانید این طبقه ها را پشت در کمد لباس‌های خود داشته باشید. 

 

 جا کفشی

جا کفشی کم جا

در هر منزلی نیاز به یک جاکفشی خواهید داشت، اگر فضای منزل شما کوچک است، می‌توانید از جا کفشی‌های عمودی استفاده کنید؛ چون این جا کفشی‌ها را می‌توانید به راحتی در هر گوشه و کناری از راهرو منزل خود جا دهید.

 

طبقه‌های آویز

 

وسایل مناسب منازل کوچک

این طبقه‌ها بسیار مفید هستند؛ چون امکان آویزان شدن از پشت در کمد، و در اتاق‌های شما را دارند. می‌توانید وسایل مورد نیازی را که باید در دسترس باشند، بر روی آن‌ها قرار دهید.

 

محلی برای کمربند و کراوات

 

 

جای کمربند و کراوات 

همانطور که شما نیاز به محلی برای نگهداری زیور آلات خود دارید، همسر شما برای مرتب کردن کراوات‌ ها و کمربندهای خود نیاز به وسیله‌ای دارد تا بتواند آن‌ها را به صورت کاملا مرتب و در دسترس داشته باشد. این چوب لباسی مخصوص کراوات و کمربند، که توسط برند معروف لوازم خانگی (IKEA) طراحی شده است؛ می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

 

چوب لباسی

 

چوب لباسی

اگر کمد‌های شما به قدری بزرگ نیستند که بتوانید همه لباس‌های خود را در آن‌ها جا بدهید، احتمالا این چوب لباسی‌های پایه دار انتخاب مفیدی خواهد بود. می‌توانید آن‌ها در هر جایی از منزل قرار بدهید و مقدار زیادی از لباس‌های خود را بر روی آن‌ها قرار دهید. امکان افزایش طول چوب لباسی هم وجود دارد و همین‌طور قفسه‌هایی که در پایین آن قرار دارد، برای قرار دادن کفش و سایر وسایل شما مفید خواهند بود.

 

 جا کفشی

  

جا کفشی

این جا کفشی که قابلیت تغییر سایز هم دارد به نحوی طراحی شده که به راحتی می‌توانید آن‌ را در کمد لباس خود جای دهید و کفش‌های خود را بر روی آن‌‌ها قرار بدهید. با تغییر دادن محل میله‌ها، می‌توانید این جا کفشی را تا اندازه‌ای یزرگ کنید که بتوانید همه کفش‌های خود را بر روی آن جا بدهید.

  

  طبقه‌های کشویی

 

طبقه های کشویی

اگر مجبور باشید لیستی از زشت‌ترین وسایل منزل خود را آماده کنید، به شما قول می‌دهم که سبد‌هایی که در آشپزخانه قرارداده‌اید و با ظاهری بسیار نامرتب همه چیز را در آن‌ها قرار داده‌اید، در اول لیست قرار خواهند گرفت. ما پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از سبد برای قرردادن وسایلی که مدام به آن‌ها نیاز پیدا می ‌کنید، این کشو‌ها را قرار دهید. می‌توانید مقدار زیادی از وسایل خود را در آن ‌ها قرار دهید و علاوه بر اینکه ظاهر مرتبی دارد، به شما کمک می‌کند که دسترسی سریع‌تری به وسایلی که احتیاج دارید داشته باشید.

 

 محلی برای کیف‌های شما

  

جای کیف

اگر برای اینکه بتوانید کیف‌های خود را در قفسه‌های بالای کمد جا بدهید وقت زیادی را صرف می کنید و هر موقع هم که به آن‌ها احتیاج دارید با دردسر آن‌ها را بر می‌دارید، و بقیه زمان خود را هم مشغول دعا کردن هستید برای اینکه کل وسایل آن قفسه با هر تغییری به پایین پرت نشود، ما پیشنهاد می‌کنیم کیف‌های خود را در چنین مجموعه هایی نگهداری کنید.

 

 محلی برای نگهداری کیف و کفش و سایر وسایل

 

دکور خانه های کوچک 

اگر کیف‌ها و کفش‌ها و سایر وسایل شما، به قدری نیستند که نیاز داشته‌ باشید مجوعه‌هایی جداگانه برای هر کدام داشته باشید، قفسه‌هایی مشابه آنچه در تصویر می‌بینید، می‌توانند کاربردی چند منظوره برای شما داشته باشند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان