مالک سراج در گفتگو با مهر:

بازی در «آشوب» را به پایان رساندم/ یک عاشقانه دفاع مقدسی

مالک سراج با اشاره به فعالیت های جدیدش بیان کرد که به تازگی بازی در سریال «آشوب» را به پایان رسانده است.

بازی در «آشوب» را به پایان رساندم/ یک عاشقانه دفاع مقدسی

مالک سراج بازیگر سینما و و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی سریالی به نام «آشوب» به کارگردانی امیر پوروزیری را به پایان رساندم که به احتمال زیاد در خردادماه سال آینده از شبکه یک سیما پخش می شود.

وی افزود: این سریال 26 قسمتی داستان 2 ماه قبل از وقوع جنگ تحمیلی و چند روز اول جنگ را روایت می کند و یک قصه عاشقانه را به تصویر می کشد که شخصیت های آن درگیر مسایل و مصیبت های به بار آمده از جنگ می شوند. در این سریال عباس غزالی بازیگر نقش اصلی مرد بود همچنین محمود پاک نیت، پروانه معصومی، سیاوش طهمورث در این مجموعه به ایفای نقش می پرداختند که امیدوارم سریال خوبی باشد.

این بازیگر بیان کرد: هرچند پوروزیری پیش از این در عرصه مستند فعالیت کرده بود با این وجود در این سریال هم به خوبی ظاهر شد. این را هم باید بگویم که حدود 90 درصد از این اثر در تهران و بقیه هم در خرمشهر و آبادان فیلمبرداری شد. من هم در این سریال نقش یک کارگر گمرک را ایفا می کردم که این شخصی درگیر ماجرای دوست صمیمی خود و در نهایت وارد قصه جنگ می شود در واقع این سریال نشان می دهد که همه از وقوع جنگ آسیب می بینند.

وی توضیح داد: این سریال یک اثر ضدجنگی عاشقانه و در عین حال درباره مقاومت و استقامت مردم است بنابراین یک اثر ضد دفاع مقدسی نیست. به عبارتی جنگ بر این قصه عاشقانه حادث و بخشی از قصه می شود.

بازیگر «ملکه» با اشاره به دیگر فعالیت هایش بیان کرد: قرار است در یک مینی سریال به نام «راه و بیراه» به ایفای نقش بپردازم که در حال حاضر این سریال در بوشهر فیلمبرداری می شود. داستان این مینی سریال اجتماعی هم درباره گمرک و کشتیرانی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان