هیچ چیزی خوشایندتر از یک خانه پر از بوی خوش نیست. بوی خوش در خانه تأثیر اولیه مثبتی بر مهمانان دارد و همچنین تجربه‌ای به یادماندنی را برای آنها به ارمغان می‌آورد. برای انتخاب بوی خوش خانه مهم‌ترین نکته توجه به فصلی است که در آن هستید. اگر وارد اتاقی پر از نور گرم و روشن تابستانی شوید انتظار ندارید که بوی گیاهان همیشه سبز به مشام‌تان برسد. در این مطلب عطر خوش طبیعی مناسب برای هر فصل را به شما معرفی می‌کنیم. عطر مواد طبیعی معرفی شده را می‌توانید با شمع‌های عطری به خانه بیاورید و یا همانطور که در مطالب قبلی گفته شد، .

زمستان

در فصل زمستان در خانه گرما و صمیمیتی خاص موج می‌زند، بنابراین بهترین فصل برای به کار بردن عطر خوش در خانه است. شمع‌های معطر کاج و دارچین با اضافه کردن کمی بوی وانیل و مرکبات حس زمستانی گرم و دوست‌داشتنی را چند برابر می‌کنند.

شمع عطری

بهار

این فصل موقعی است که شما هیجان این را دارید که دوباره به گشت و گذار در بیرون از خانه بپردازید. این هیجان را با آوردن بوی خوش گل‌های تازه و کمی بوی مرکبات به داخل خانه بیاورید. عطر گیاهانی مثل اسطوخودوس، یاس و نعنای هندی (پچولی) گزینه‌های مناسبی هستند. این عطرهای خوش بلافاصله با ایجاد حسی خوب، شما را از خواب زمستانی بیدار می‌کنند.

شمع عطری

تابستان

تابستان فصل خوش گذارانی و تعطیلات است، پس این حس خوب را با عطرهای سبک و میوه‌ای به خانه بیاورید. بوی خوش میوه‌هایی مثل نارگیل، زردآلو و آناناس گزینه‌های خوبی هستند. با اضافه کردن کمی عطر دریایی خوش گذرانی‌های تابستان را یادآور شوید.

شمع عطری

پاییز

این فصل انعطاف‌پذیرترین فصل‌هاست و خیلی عطرهای متفاوت می‌توانند برای خانه در این فصل مناسب باشند. در این فصل شما باید بوهای زمینی و طبیعی را به خانه بیاورید و کمی بوی چوب صندل، رز و مشک را هم با آنها همراه کنید.

شمع عطری