ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ ایده جالب برای هدیه دادن به خانم ها

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که بخواهید با کادو دادن طرف مقابلتان را تحت تاثیر قرار دهید؟ و یا این‌که ندانید برای یک مناسبت خاص چه چیزی باید برای نامزد، همسر و یا حتی رئیس خود بخرید؟ حق با شما است

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که بخواهید با کادو دادن طرف مقابلتان را تحت تاثیر قرار دهید؟ و یا این‌که ندانید برای یک مناسبت خاص چه چیزی باید برای نامزد، همسر و یا حتی رئیس خود بخرید؟ حق با شما است. انتخاب هدیه‌ی مناسب برای خانم‌ها یکی از سخت‌ترین کارها است؛ زیرا خانم‌ها دارای شخصیت‌ و سلیقه‌های متفاوتی هستند و برای انتخاب هدیه‌ی مناسب باید مواردی مانند سن، مناسبت و نسبت خود با آن‌ها را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در این مطلب می‌خواهیم با در نظر گرفتن این موارد، ایده‌های جدید و غیر تکراری، برای انتخاب هدیه‌ی مناسب به خانم‌ها را با شما در میان بگذاریم پس در ادامه با بنیتا همراه باشید.

1- یک گلدان گل ارکیده

گل ارکیدهCredit: Pinterest

اگر می‌خواهید به خانمی هدیه بدهید که شناخت زیادی از او ندارید، مانند رئیس و همکارتان، می‌توانید یک گلدان گل ارکیده به او هدیه دهید. گل ارکیده بین 8 تا 12 هفته ماندگاری دارد و رنگ‌های آن طراوت و زیبایی خاصی به محیط می‌دهد. قیمت این هدیه با توجه به اندازه‌ی گلدان و تعداد شاخه‌‌ی گل‌های موجود در آن متفاوت است که با در نظر گرفتن بودجه‌ی خود، می‌توانید آن‌ها را از سایت‌‌‌های فروش آنلاین گل و یا مراجعه به گل‌فروشی‌ها تهیه کنید.

2- زیورآلات

زیورآلاتCredit: Brookfield Craft Cente

اگر می‌خواهید طرف مقابلتان را حسابی تحت تاثیر قرار دهید، خریدن جواهراتی با سنگ‌های قیمتی می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی باشد، فقط کافی‌است با یک جستجوی ساده داخل اینترنت، سنگ ماه تولد او را پیدا کنید و انگشتر یا گردنبند آن را خریداری کنید. انتخاب یک جواهر ساده که مخاطبتان بتواند همیشه همراه خودش داشته باشد، انتخاب هوشمندانه‌ی دیگری است که هم می‌توانید کمی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و هم توجه و رضایت او را جلب کنید. 

3- ست چرم

ست چرمCredit: Quora

اجناسی که با مواد اولیه طبیعی تهیه می‌شوند گران‌تر از انواع مشابه و مصنوعی خود بوده و نشان دهنده‌ی اهمیت شما به طرف مقابلتان هستند. ست‌های چرمی ماندگاری بالایی دارند و به لطف طراحی‌های جدید از حالت یکنواخت و همیشگی خود خارج شده‌اند و به‌عنوان یک هدیه‌ی شیک و ماندگار به حساب می‌آیند. با توجه به بودجه‌ی خود می‌توانید کیف پول، دستکش، کمربند، کیف دستی یا حتی کفش و پالتوی چرمی را باهم ست کنید و هدیه دهید. 

4- کتاب خوب همراه با دفترچه یادداشت زیبا

کتابCredit: Literary Hub

برخلاف تصور خیلی از افراد، کتاب می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب هدیه‌ی مناسب باشد. اما این به این معنا نیست که اولین کتابی را که در قفسه‌ی کتاب‌فروشی مشاهده کرده‌اید خریداری کنید. اگر می‌خواهید شخص مورد نظر خود را واقعا تحت تاثیر قرار دهید باید سلیقه‌ی طرف مقابل را در انتخاب کتاب حتما در نظر بگیرید. مثلا اگر همسر یا نامزدتان عاشق کتاب‌های رمان است می‌توانید یکی از بهترین کتاب‌های این سبک را برای او تهیه کنید. اگر می‌خواهید این هدیه را برای او خاص‌تر کنید می‌توانید یکی از نویسندگان مورد علاقه‌اش را انتخاب کرده و از مولف کتاب بخواهید در صفحه‌ی اول کتاب چند خطی را برای او بنویسد یا امضا کند. همچنین همراه با کتاب می‌توانید یک دفترچه‌ی یادداشت زیبا نیز خریداری کنید تا طرف مقابلتان بتواند جملات زیبای کتاب را داخل آن یادداشت کند و یا نوشته‌های خودش را داخل دفترچه‌ای بنویسد که شما با او هدیه داده‌اید.

5- ست لوازم ورزشی

ست ورزشیCredit: Kathleen Kamphausen

مهمترین کاری که یک نفر بعد از نام نویسی در باشگاه ورزشی می‌کند این است که باید لباس و دیگر تجهیزات متناسب با نوع ورزش انتخابی خود را تهیه کند و چه چیزی بهتر از این‌که آن‌ها را از طرف شما هدیه بگیرد. فقط کافی است رنگ مورد علاقه و ورزش انتخابی او را در نظر بگیرید و با مراجعه به یک فروشگاه ورزشی، لوازمی مانند لباس، کفش، ساک ورزشی، زیرانداز، قمقمه، دمبل، طناب و یا هر وسیله مورد نیاز دیگر را خریداری کنید.

6- ساعت مچی چوبی

ساعت مچی چوبیCredit: Kate Wood Originals

معمولا ساعت‌ها دو دسته هستند دسته‌ی اول ساعت‌هایی با برندهای لوکس و گران‌قیمت هستند که می‌توانند یک عمر برای شما کار کنند، اما دسته‌ی دوم که ارزان‌تر هستند معمولا بعد از گذشت چند سال دیگر قابل استفاده نیستند، اگر برای خرید ساعت به عنوان کادو نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی کنید می‌توانید از میان ساعت‌هایی که دارای طراحی‌های خاص هستند، مانند ساعت‌های چوبی، هدیه‌ی خود را انتخاب کنید.    

7- جا شمعی‌های زیبا

جا شمعیCredit: AliExpress

جا شمعی‌های زیبا یک وسیله‌ی تزئینی و کاربردی هستند و می‌توانند به عنوان یک هدیه‌ی مناسب برای افرادی باشند که شناخت زیادی از آن‌ها ندارید.   

8- محصولات زیبایی

محصولات زیباییCredit: Natural Product Trends

همه‌ی خانم‌ها از یک یا چند نوع محصول زیبایی به صورت روزانه استفاده می‌کنند. از انواع کرم‌ها و لوسیون‌ها گرفته تا لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست. برخی از برندها کار شما را راحت کرده‌اند و مجموعه‌ای از این محصولات را داخل یک جعبه بسته‌بندی شده ارائه داده‌اند، اما اگر نتوانستید موفق به تهیه‌ی آن‌ها شوید هیچ جای نگرانی نیست فقط کافی است یک جعبه تهیه کنید و داخل آن را با محصولاتی از برندهایی که می‌دانید همسر یا نامزدتان از آن‌ها استفاده می‌کند پر کنید. 

9- ظروف آشپزخانه زیبا

ظروف آشپزخانهCredit: Pinterest

اگر همسر یا نامزد شما عاشق آشپزی کردن است هیچ هدیه‌ای مانند ظروف زیبای آشپزخانه نمی‌تواند او را خوشحال کند. ظروفی مانند یک ست زیبا برای سرو چای سبز، تخته‌های چوبی برای سرو غذا و یا هر وسیله‌ای که فکر می‌کنید آشپزی را برای او راحت‌تر و جالب‌تر می‌کند انتخاب کرده و همراه با یک جلد کتاب آشپزی به او هدیه دهید.

10- دوربین عکاسی با قابلیت چاپ فوری عکس

دوربین عکاسی

Credit: Enrealidadnotienegracia

شاید با شنیدن نام دوربین عکاسی فکر کنید که باید برای خرید آن هزینه‌ی زیادی را پرداخت کنید، درست است که هرچقدر قیمت یک دوربین بیشتر باشد کیفیت تصویر برداری آن نیز بیشتر است اما عکس گرفتن با دوربین‌هایی که همان لحظه عکس را روی کاغذ چاپ می‌کنند آن‌قدر لذت بخش است که می‌تواند به عنوان یک هدیه‌ی خاص در نظر گرفته شود. این دوربین‌ها قیمت زیادی ندارند و در فروشگاه‌های اینترنتی مانند دیجی‌کالا نیز قابل تهیه هستند.

منبع: Advisoryhq ،Uncommongoods


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان