بادامکی: کمیته انضباطی شعارهای تماشاگران استقلال علیه ما را ببیند

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان معتقد است تیمش ضد فوتبال بازی نکرده و همچنین پرسپولیس بیشترین شانس قهرمانی را دارد.

به گزارش ایسنا، حسین بادامکی کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان پس از کسب یک امتیاز مقابل استقلال بیان کرد: ما ضد فوتبال بازی نکردیم و این تنها نظر تماشاگران بود. استقلال توپ‌های بلندی را به روی دروازه ما ارسال می‌کرد و برخورد بازیکنان روی هوا طبیعی بود. ما تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده خود بهتر عمل کنیم تا بتوانیم در لیگ بمانیم.

او درباره بازنشستگی‌اش از فوتبال تصریح کرد: من اکنون در حال فوتبال بازی کردنم و فکر می‌کنم حتی بتوانم سطح بالاتری از خود نشان دهم. من تنها 35 سال دارم و این سن زیادی نیست و چند سال دیگر توانایی بازی کردن در فوتبال ایران را دارم.

کاپیتان سیاه جامگان درباره درگیری با یعقوب کریمی گفت: درگیری خاصی نبود. بازیکن آن‌ها کار خوب و شایسته‌ای انجام نداد. او بازیکن ما را هل داد که امکان داشت باعث شود بازیکن ما مصدوم شود اما این اتفاق در فوتبال طبیعی است و پیش می‌آید. امیدوارم شعارهایی که علیه من و آقای میثاقیان داده شد را کمیته انضباطی ببیند و تصمیم‌گیری درستی داشته باشد.

بادامکی در پایان درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در پایان لیگ شانزدهم بیان کرد: پرسپولیس از قبل قهرمان بود. آن‌ها بهترین فوتبال را در ایران ارائه می‌دهند و باید خیلی راحت‌تر از الان  قهرمان می‌شدند. من در مقابل تیم‌های مدعی بازی کردم و بهترین تیمی که مقابل آن بازی کردم، پرسپولیس بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر