با این که هر سال یا بهتر است بگوییم هر فصل عطرهای زنانه جدیدی روانه بازار عطر و ادکلن می‌شوند؛ اما عطرهایی هستند که همیشه پرفروش و محبوب هستند و شاید به جرات بتوان گفت عطرهایی هستند که بهترین عطرهای تاریخ هستند.
همه خانم‌ها دوست دارند عطری که می‌زنند بسیار تاثیرگذار و منحصر به فرد باشد و نظرها را به خود جلب کند. همچنین میزان رمانتیک بودن و برانگیختن احساسات عاشقانه یکی دیگر از نکاتی است که برای خانم‌ها مهم است. شاید عطرهای زیادی وجود داشته باشند که حس رمانتیک برای شما به ارمغان بیاورند اما خوب است بهترین عطرهای رمانتیک تاریخ را بشناسید تا هنگام خرید عطر به آن توجه کنید و عطری انتخاب کنید که امتحان خود را در طول تاریخ پس داده‌است.

1- LA VIE ESTE BELLE

لَویه بِل در زبان فرانسوی یعنی «زندگی زیباست» و یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات لانکوم است. این عطر به شما حس شادی، لذت و هیجان می‌دهد و رایحه گرم و شیرینی دارد. این عطر ماندگاری و پخش بوی بالایی نیز دارد و به همین دلیل برای نیمه سرد سال انتخابی مناسب است. این محصول با رایحه گلابی و جوانه انگور سیاه آغاز می‌شود و در قلب عصاره‌های خود رایحه گل یاس، شکوفه درخت پرتقال و زنبق دارد و در نهایت با رایحه گرم و شیرین وانیل، نعناع هندی، کارامل و دانه تونکا به پایان می‌رسد.

عطر زنانه رمانتیک

2-SHALIMAR

این محصول نخستین عطری است که در گروه عطرهای شرقی طراحی و تولید شد. این عطر خوب و پرطرفدار کمپانی گرلن در سال 1925 به بازار عرضه شد. این محصول با الهام از باغ شالیمار هند، یکی از باغ‌هایی که شاه‌ جهان (پادشاه هند) به همسر محبوب خود ممتاز محل اهدا کرده‌بود، ساخته و نام‌گذاری شد.
نت بالایی این محصول عصاره مرکبات مانند نارنگی، پرتقال، لیمو و گریپ‌فروت و چوب درخت سرو است. در قلب این ترکیبات عصاره گل‌های سوسن، یاس، گیاه خس‌خس و نعنا هندی است. ترکیبات این عطر با مشک، وانیل، عود، صندل و چرم به پایان می‌رسد. از طراحی بطری این عطر در سال 1925 در نمایشگاه هنرهای تجسمی پاریس تقدیر شد.

عطر زنانه رمانتیک

3- LOVE STORY

قصه عشق نام یکی از مجموعه محصولات عطر برند سرشناس و لوکس کلوئه است که از پل «پو دز آر» الهام گرفته شده و حتی ظاهر آن بی ارتباط با آن پل نیست! زنان و مردان عاشق سالیان سال به نشان وفاداری و پایداری عشق به آن پل «قفل عشق» آویزان می‌کنند!
ترکیبات این عطر بسیار لطیف و با طراوت، و ترکیبی از نت شکوفه پرتقال و مشک است که همانند عشق در شما حس لطافت و در عین حال گرما و شور و هیجان ایجاد می‌کند.

 

عطر زنانه رمانتیک

4- N°5

کوکو شنل طراح مشهور مد؛ این عطر را در سال 1921 طراحی کرد؛ و هدف او ارائه محصولی با رایحه‌ای منحصرا زنانه بود و می‌توان گفت عطر شنل پیشگام صنعت عطرسازی زنانه محسوب می‌شود. این عطر اولین عطری است که با رایحه گل آغاز می‌شود و در قلب ترکیبات خود عصاره یاسمن، مشک، چوب صندل و عنبر دارد و با استفاده از جدیدترین متد عطرسازی دوران خود ساخته شد. با این که سال‌های سال از طراحی و تولید این محصول می‌گذرد همچنان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای رمانتیک زنانه محسوب می‌شود.

عطر زنانه رمانتیک

5- FLOWER BOMB

این محصول از هیاهوی حاصل از گل‌ها و القای انرژی مثبت عطر پر طراوت گل الهام گرفته شده‌است. رایحه این عطر مانند یک گردباد در فضا می‌پیچد و عمیق‌ترین احساسات شما را برمی‌انگیزد. ظاهر این عطر مانند الماس طراحی شده که به محتوای درونی عطر اشاره دارد. فلاور بمب در گروه بویایی گلی-شرقی قرار دارد و ترکیبات آن با گیاه اسمانتوس، چای و ترنج آغاز می‌شود. رایحه میانی این محصول را گل یاس، گل فریزیا، گل رز، گل ارکیده، شکوفه درخت پرتقال تشکیل می‌دهند و در نهایت با نعناع هندی و مشک به پایان می‌رسد.

عطر زنانه رمانتیک

6-BLACK ORCHID

این عطر لوکس و پرانرژی است و از گل ارکیده سیاه الهام گرفته شده‌است. در ساخت این محصول از مواد اولیه باکیفیت و با غلظت بالا استفاده شده است. شیشه این عطر به رنگ مشکی و تیره طراحی شده تا نشانگر محتوای درونی این عطر باشد. این محصول در نت ابتدایی خود لیمو ترش، گل یاس، قارچ توبر، ترنج، پرتقال و انگور سیاه دارد. رایحه میانی آن را نیلوفر آبی و گل ارکیده تشکیل می‌دهد و در نهایت با رایحه وانیل، نعناع هندی، مشک، گیاه خس خس، کهربا، شکلات و چوب صندل به پایان می‌رسد.

عطر زنانه رمانتیک

7- BLOOMING BOUQUET

این محصول از پیراهن گلدوزی شده با نقش هزاران گل الهام گرفته شده‌است و نشان از تمایل برند دیور برای استفاده از گل در خلق رایحه‌ها ارائه شده است. نسخه جدید عطر میس دیور روزهای اول بهار را مژده می‌دهد و رایحه آن تلفیقی از نت های گلی و در عین حال خنک و ملایم است. رایحه آغازین این محصول پرتقال است و رایحه میانی آن را هلو، گل صدتومانی، زردآلو و رز دمشق تشکیل می‌دهند و در نهایت با مشک به پایان می‌رسد.

عطر زنانه رمانتیک

8- EVENING ROSE

این محصول برند آرین به علت داشتن عصاره‌های تازه و شیرین توت سیاه و گل رز ملایمت و شیرینی خاصی دارد و میزان گل رز آن به قدری محسوس است که در اسم آن تاثیر گذاشته است. این عطر همچنین به دلیل داشتن عنبر و فلفل علاوه بر ملایمت گرما و شور و هیجان در شما ایجاد می‌کند.

عطر زنانه رمانتیک