دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به میزان خبر داد

انهدام باند جعل اسناد در استان البرز/دستگیری کارمند اخراجی اداره راه و شهرسازی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری اعضای باند جعل اسناد رسمی و مشارکت در استفاده از سند مجعول در کرج خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از دستگیری اعضای باند جعل اسناد رسمی و مشارکت در استفاده از سند مجعول در کرج خبر داد و گفت: کارمند اخراجی به جعل امضاء مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اقدام کرده بود.

وی تشریح کرد: برابر گزارش اداره کل اطلاعات استان البرز یک کارمند اخراجی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز قبل از اخراج مشخصات حدود هفتصد قطعه از اراضی موات دولتی استان را احصاء و با مشارکت دیگر متهمان ضمن تشکیل باندی متشکل از کارمندان املاک و حقوقی، دبیرخانه، بایگانی اداره کل راه و شهرسازی ضمن جعل برخی از اسناد از جمله گواهی عمران برای اثبات دایر بودن اراضی موات و حذف رأی کمیسیون ماده 12 در برخی از پرونده‌ها و نیز ارائه پاسخ‌های غیرواقعی و مجعول که از طریق پیک اداره کل راه و شهرسازی نیز به ادارات مختلف از جمله شهرداری ارسال می‌شد موفق به انتفاع مبلغ قابل توجه‌ای شده‌اند.

این مقام قضایی اظهار کرد: با اقدامات قضایی و اطلاعاتی و با صدور دستور قاطع، متهمان شناسایی و دستگیر شدند، این افراد در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب بزه اقرار کرده و تعدادی از اسناد و مدارک جعلی به همراه فلش با محتوای امضا مدیران اداره کل راه و شهرسازی از متهمین کشف شد.

شاکرمی افزود: همچنین با اقدامات صورت گرفته تعداد 28 عدد نامه با محتوای مجعول کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در ادامه بیان کرد:تحقیقات در جهت شناسایی دیگر متهمان و نیز کشف اسناد مجعول دیگر در حال انجام است و متهمین نیز با قرار قانونی جهت تکمیل تحقیقات بازداشت شده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر