دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به میزان خبرداد

اعمال نفوذ در طرح تفصیلی برای تغییر کاربری و اخذ رشوه در شهرداری ماهدشت/ ۵ نفر از کارکنان دستگیر شدند

حاج رضا شاکرمی گفت: ۵ نفر ازکارکنان شهرداری ماهدشت کرج به اتهام اخذ رشوه دستگیر شدند این پرونده در شعبه ۲۲ بازپرسی کرج در حال رسیدگی است.

حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: 5 نفر از کارکنان شهرداری ماهدشت کرج به اتهام اخذ رشوه دستگیر شدند که این پرونده در شعبه 22 بازپرسی کرج در حال رسیدگی است.

وی افزود: برابر گزارش اداره کل اطلاعات استان البرز تعدادی از کارکنان شهرداری ماهدشت در ازای درخواست‌های مالکین برای برخورداری از خدمات شهرداری مبالغی از مالکین دریافت نموده و  به اعمال نفوذ در طرح تفصیلی برای تغییر کاربری اقدام کرده‌اند.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: همچنین متهمان این پرونده نیز به قیمت گذاری پایین کارشناسی زمین به منظور کاهش قدر و سهم شهرداری و ممانعت از اعمال قانون از سوی پلیس ساختمان با وساطت افراد بیرونی اقدام نموده و از مالیکن و مراجعین وجوهی به عنوان رشوه دریافت کرده اند.

دادستان کرج در ادامه بیان کرد: دراین رابطه 5 نفر از کارکنان این شهرداری به اتهام اخذ رشوه به مبلغ بیش از 234 میلیون تومان دستگیر و تحقیقات جهت شناسایی دیگر متهمان در حال انجام است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر