ماهان شبکه ایرانیان

«حضرت فاطمه (س) در آیینه هنر»

همزمان با آغاز ایام فاطمیه، نمایشگاه و ورک‌شاپی با محوریت «حضرت فاطمه (س) در آیینه هنر» از تاریخ ۲۵ بهمن در گالری شرقی برج میلاد برگزار می‌شود.

«حضرت فاطمه (س) در آیینه هنر»

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برج میلاد، در این نمایشگاه 40 هنرمند شرکت دارند و حدود 60 اثر در بخش‌های خط، خط-نقاشی، پوستر، عکس، گرافیک و صنایع دستی به نمایش درمی‌آید.

همچنین پنج هنرمند از هنرهای تجسمی از امروز 25 بهمن‌ماه در قالب کارگاهی القاب و اسماء حضرت زهرا (س) را خط و خط-نقاشی می‌کنند تا پس از پایان کار آثار در معرض دید عموم قرار بگیرد.

این نمایشگاه و ورک‌شاپ به مدت پنج  روز تا 30 بهمن‌ماه در گالری شرقی برج میلاد برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین همزمان با آغاز ایام فاطمیه، شب شعری با عنوان «عطر یاس» پنجشنبه 26 بهمن‌ماه از ساعت 15 تا 19 در گالری غربی برج میلاد با حضور شاعران و هنرمندان دینی و آیینی برگزار می‌شود.

در این مراسم شاعرانی همچون هادی جانفدا، میلاد حسنی، علیرضا رافتی و صابر خراسانی در وصف حضرت فاطمه زهرا(س) شعرخوانی می‌کنند، همچنین حسین رستمی به اجرای مرثیه‌خوانی می‌پردازد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان